هشدار جهاد کشاورزی: مزارع سیبزمینی اردبیل در خطر بیماری!
سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با صدور هشدار جدی، از کشاورزان خواست تا پیشگیری از شیوع بیماری سفیدک در مزارع سیبزمینی را در اولویت قرار دهند. شرایط اقلیمی کنونی، خطر جدی برای محصولات را به همراه دارد و سمپاشی فوری ضروری است.
سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با صدور هشدار جدی، از کشاورزان خواست تا پیشگیری از شیوع بیماری سفیدک در مزارع سیبزمینی را در اولویت قرار دهند. شرایط اقلیمی کنونی، خطر جدی برای محصولات را به همراه دارد و سمپاشی فوری ضروری است.
به گزارش عصر دنا،
سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با انتشار یک اطلاعیه، به کشاورزان هشدار داده است که شرایط جوی کنونی میتواند موجب شیوع بیماری سفیدک در مزارع سیبزمینی شود. در این راستا، از کشاورزان درخواست شده تا با انجام سمپاشی مناسب، از آسیب به محصولات خود جلوگیری کنند.


دیدگاهتان را بنویسید