حق قانونی مردم کیش و قشم محقق شد: تردد آزاد خودروها در هرمزگان!
تردد خودروهای دارای پلاک مناطق آزاد کیش و قشم در سراسر استان هرمزگان بهطور رسمی آغاز شد؛ طرحی که به گفته رئیس کل دادگستری این استان، تحقق حق قانونی و پاسخ به مطالبهای دیرینه از سوی مردم است. این اقدام، نویدبخش تسهیل دسترسی و رونق اقتصادی در منطقه خواهد بود.
تردد خودروهای دارای پلاک مناطق آزاد کیش و قشم در سراسر استان هرمزگان بهطور رسمی آغاز شد؛ طرحی که به گفته رئیس کل دادگستری این استان، تحقق حق قانونی و پاسخ به مطالبهای دیرینه از سوی مردم است. این اقدام، نویدبخش تسهیل دسترسی و رونق اقتصادی در منطقه خواهد بود.
به گزارش عصر دنا،
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اعلام کرد که طرح مجوز تردد خودروهای با پلاک مناطق آزاد کیش و قشم در تمامی نقاط استان به مرحله اجرا درآمده است. وی این اقدام را تحقق یک حق قانونی و پاسخگویی به یکی از خواستههای برحق مردم عنوان کرد.


دیدگاهتان را بنویسید