×

ادعای عجیب ونس: آمریکا هنوز به آتش‌بس با ایران پایبند است!

  • کد نوشته: 15039
  • 27 ژوئن 2026
  • 0
  • معاون رئیس‌جمهوری آمریکا در ادعایی جنجالی اعلام کرده که کشورش هنوز به آتش‌بس با ایران پایبند است، در حالی که تنها ساعاتی از حمله نظامی آمریکا به جنوب ایران می‌گذرد. این اظهارات در شرایطی مطرح می‌شود که تنش‌ها میان دو کشور به اوج خود رسیده است.

    ادعای عجیب ونس: آمریکا هنوز به آتش‌بس با ایران پایبند است!

    معاون رئیس‌جمهوری آمریکا در ادعایی جنجالی اعلام کرده که کشورش هنوز به آتش‌بس با ایران پایبند است، در حالی که تنها ساعاتی از حمله نظامی آمریکا به جنوب ایران می‌گذرد. این اظهارات در شرایطی مطرح می‌شود که تنش‌ها میان دو کشور به اوج خود رسیده است.

    به گزارش عصر دنا،
    در حالی که تنها چند ساعت از حمله نظامی آمریکا به مناطق جنوبی ایران می‌گذرد، معاون رئیس‌جمهور این کشور در اظهاراتی غیرقابل‌باور اعلام کرد که ایالات متحده همچنان به مفاد توافق آتش‌بس با تهران پایبند است.

    مشرق نیوز

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *