وزیر ارتباطات: احیای مراکز آسیبدیده شیراز در کانون توجه
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر به استان فارس، از مراکز آسیبدیده شیراز که در جریان جنگ تحمیلی هدف حملات دشمنان قرار گرفته بودند، بازدید کرد و بر لزوم تسریع در احیای فعالیتها و ظرفیتهای این مراکز تأکید کرد. این بازدید نشاندهنده عزم دولت برای بازسازی زیرساختهای حیاتی و تقویت توانمندیهای ملی است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر به استان فارس، از مراکز آسیبدیده شیراز که در جریان جنگ تحمیلی هدف حملات دشمنان قرار گرفته بودند، بازدید کرد و بر لزوم تسریع در احیای فعالیتها و ظرفیتهای این مراکز تأکید کرد. این بازدید نشاندهنده عزم دولت برای بازسازی زیرساختهای حیاتی و تقویت توانمندیهای ملی است.
به گزارش عصر دنا،
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه سفر خود به استان فارس، با حضور در دو مرکز مرتبط با وزارت متبوعش که در زمان جنگ تحمیلی رمضان به دست آمریکا و رژیم صهیونیستی آسیب دیده بودند، از روند بازسازی و از سرگیری فعالیتها بازدید به عمل آورد. او همچنین بر ضرورت تسریع در احیای کامل ظرفیتهای تخصصی و ادامه مأموریتهای راهبردی این مراکز تأکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید