اروپا در نبرد رباتیک: استارتاپها در برابر غولهای چینی!
در نمایشگاه ویواتک فرانسه، استارتاپهای اروپایی با ارائه رباتهای انساننما تلاش دارند تا در عرصه رباتیک، با غولهای چینی که تسلطی بیچون و چرا بر بازار دارند، به رقابت بپردازند. این رویداد، نشانهای از عزم جدی اروپا برای فتح قلههای نوآوری در صنعت رباتیک است.
در نمایشگاه ویواتک فرانسه، استارتاپهای اروپایی با ارائه رباتهای انساننما تلاش دارند تا در عرصه رباتیک، با غولهای چینی که تسلطی بیچون و چرا بر بازار دارند، به رقابت بپردازند. این رویداد، نشانهای از عزم جدی اروپا برای فتح قلههای نوآوری در صنعت رباتیک است.
به گزارش عصر دنا،
تیتر: رقابت رباتیک در اروپا: استارتاپها با غولهای چینی روبهرو میشوند!
متن خبر:
تهران- ایرنا- در نمایشگاه ویواتک که در فرانسه برگزار شد، شرکتهای نوپا (استارتاپهای) اروپایی توانستند رباتهای انساننمای خود را به نمایش بگذارند. هدف آنها از این اقدام، یافتن جایگاه مناسب در بازار رو به گسترش رباتیک و رقابت با غولهای چینی است که بخش اعظم تولیدات جهانی را در دست دارند.


دیدگاهتان را بنویسید