خوشههای طلایی در چهارمحال؛ گندمکاران به آینده امیدوارند!
مزارع گندم چهارمحال و بختیاری در آستانه برداشت، با رنگ طلایی خود نویدبخش آیندهای روشن برای گندمکاران هستند. پیشبینیها حاکی از برداشت حدود ۱۴۰ هزار تن گندم و تأمین بخشی از امنیت غذایی کشور از طریق ۱۹ مرکز خرید تضمینی است.
مزارع گندم چهارمحال و بختیاری در آستانه برداشت، با رنگ طلایی خود نویدبخش آیندهای روشن برای گندمکاران هستند. پیشبینیها حاکی از برداشت حدود ۱۴۰ هزار تن گندم و تأمین بخشی از امنیت غذایی کشور از طریق ۱۹ مرکز خرید تضمینی است.
به گزارش عصر دنا،
شهرکرد- ایرنا- این روزها مزارع گندم در چهارمحال و بختیاری به رنگ طلایی درآمده و با آغاز فصل برداشت در مناطق گرمسیری استان، گندمکاران به امید جبران خسارتهای سال گذشته، روحیه جدیدی پیدا کردهاند. مسئولان پیشبینی میکنند که در سال جاری حدود ۱۴۰ هزار تن گندم از مزارع استان برداشت شود و با فعالیت ۱۹ مرکز خرید تضمینی، حجم قابل توجهی از این محصول استراتژیک به چرخه تأمین امنیت غذایی کشور افزوده خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید