تاریخ انتشار:۰۷:۳۳ - ۲۵ مهر ۱۴۰۳
عصر دنا: با توجه به درخواست های مردمی مبنی بر کمک و پشتیبانی از جبهه مقاومت و مردم غزه و لبنان و در راستای ستاد ملی پشتیبانی اولین جلسه ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت در محل کار فرماندار بویراحمد و با حضور اعضای مرکزی برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، حجه الاسلام موسوی معاون سازمان تبلیغات اسلامی استان در ابتدای جلسه به بیان اهداف این ستاد و وظایف کمیته های مربوطه پرداختند و گفت هدف از تشکیل این ستاد ،هماهنگی های بیشتر برای فعالیت همه دستگاه های اداری و غیر اداری جهت حمایت همه جانبه جبهه مقاومت و مردم غزه و لبنان هست .
بعد بیان نظرات سایر اعضاء:
فرماندار بویراحمد با اشاره به آیات مربوط به جهاد در قرآن که اغلب با جهاد به اموال قیل از جهاد با جان آمده اند :گفت کمک مادی و مالی به جبهه اسلام و امروز پشتیبانی از رزمندگان مقاومت و مردم مظلوم لبنان و غزه،کمک به ثبات و امنیت منطقه هست چرا که همین مردم هستند که در کنار رزمندگان مقاومت جبهه مستضعفین را تشکیل داده امد و با مقاومت بی نظیر در مقابل خونخواران صهیونیستی ایستاده اند .
مهدوی با اشاره به کمک های مردمی به مردم لبنان و غزه گفت ؛لازم است این کمک ها سازماندهی و هدایت شوند و زمینه لازم برای تقویت این پویش مردمی ایجاد شود .
فرماندار بویراحمد در خصوص جمع آوری کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت گفت ؛ جمعیت هلال احمر شهرستان و واحدهای تابعه و همچنین کمیته امداد مناطق و بخش های شهرستان در خصوص جمع آوری،سازماندهی و هدایت کمک های مردمی کما فی السابق فعالیت خواهند داشت و گروه های جهادی ؛ هیئت های مذهبی ،پایگاه های بسیج نیز با هماهنگی با هلال احمر و نهادهای بالادستی خود می توانند در این خصوص همراهی و همکاری نمایند .
مهدوی مطلق از فعالیت های تبلیغی شهرداری یاسوج و فعالیت های تبیینی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد در خصوص مسائل مربوط به جبهه مقاومت و گرامی داشت شهدای قدس و عملیات وعده صادق ۲ تشکر کردند

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.