تاریخ انتشار:۱۴:۴۹ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۹
اطلاعیه اتاق اصناف یاسوج؛
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

در این اطلاعیه آمده است:
 

به استحضار مردم شریف استان کهگیلویه وبویراحمد می رساند، اخیرا اخبار و اطلاعیه هایی در برخی کانال ها، گروه ها و صفحات فضای مجازی مبنی برانتقال ویروس کرونا در سطح یاسوج از طریق چند صنف میوه فروشی، سوپرمارکت،بستنی و شیرینی فروشی منتشر شده که موجب ترس و وحشت دربین مردم بوجود آمده است .

اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد صراحتا اعلام می نماید که تمامی پیام های ارسالی از سوی برخی افراد غرض ورز در فضاهای مجازی جعلی بوده و کذب محض است و برخورد قانونی با انتشار دهندگان این خبر که به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند، از طریق پلیس فتا و دستگاه‌ قضایی، پیگیری و در حال انجام است.

لازم به ذکر است که اتاق اصناف مرکز استان به همراه واحد بازرسی بر اصناف و گشت های مشترک دستگاه های نظارتی با تلاش شبانه‌روزی خود برنامه‌های پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا را درشهرستان بویراحمد تا ۱۵ فروردین ماه با جدیت پیگیری می کند و صنوف میوه فروشان ، خواربار فروشان ،قصابان و مرغ فروشان، ونانوایی ها را که در حال حاضر به ارائه خدمات به مردم هستند روزانه بازرسی می کنند .
از همشهریان عزیز تقاضامندیم هر گونه اطلاع رسانی و اخبار های صنفی را که از سوی اتاق اصناف ارائه می شود از سایت ها و خبرگزاری های معتبر دریافت نمایند .

با آرزوی سلامتی و نشاط برای شما همشهریان عزیز

ستاد مبارزه با ویروس کرونا در اتاق اصناف مرکز استان

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.