تاریخ انتشار:۲۳:۰۷ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
شهردار چرام:
عصر دنا: شهردار چرام گفت: زیباسازی شهری از جمله اولویت‌های مهم شهرداری است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

رحمت‌الله تیموری‌فر در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های شهرداری چرام در سال جاری از نصب تابلوهای دروازه‌ای راهنما در این شهر خبر داد.

شهردار چرام با اعلام این خبر، اظهار کرد: این تابلوها که جهت آگاهی بخشی به شهروندان و مسافران نصب شده از محل اعتبارات عمرانی تامین شده است.

وی، تعداد تابلوها را 16 عدد ذکر کرد و عنوان داشت: مبلغ اعتبار هزینه شده جهت خریداری این تابلوها 300 میلیون ریال بوده است.

تیموری‌فر در ادامه با اشاره به عملیات نصب تندیس‌ها در چرام، ابراز کرد: شهرداری چرام نسبت به احداث و ساخت تندیس در میدان‌های مختلف چرام از سال گذشته اقدام کرده است.

این مسئول تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون نصب تندیس‌های فرشته در ورودی چرام از سمت دهدشت، نصب تندیس عصر عاشورا در میدان روبروی فرمانداری و نصب تندیس مادر از جمله اقدامات شهرداری بوده است.

شهردار چرام با بیان اینکه زیباسازی شهری از جمله اولویت‌های مهم شهرداری چرام است از نصب تندیس معلم خبر داد و متذکر شد: تندیس مادر و کودک از جنس فایبرگلاس و قیمت خرید آن 45میلیون تومان از محل اعتبارات استانی است.

وی در پایان افزود: هزینه عملیات اجرایی و خرید مصالح تا پایان کار قریب به 30 میلیون تومان بوده که سرجمع هزینه آن 75 میلیون تومان است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.