تاریخ انتشار:۲۲:۵۹ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
فرماندار گچساران مطرح کرد
عصر دنا: فرماندار گچساران گفت: ایجاد منطقه ویژه گچساران گامی برای تسریع در توسعه این شهرستان و کل استان کهگیلویه و بویراحمد است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در جلسه کارگروه تدوین برنامه چهارم توسعه شهرستان گچساران در حوزه مشاغل خرد و زود بازده که با حضور مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: طرح‌های تدوینی نماینده مردم شهرستان گچساران در مجلس شورای اسلامی برای توسعه و پیشرفت گچساران در حوزه‌های مختلف است.

وی افزود: امیدواریم با اجرای این طرح در شهرستان، گره‌ای از مشکلات مردم باز شود تا بتوانیم مسیر توسعه را هموارتر سازیم.

رحیمی تصریح کرد: ظرفیت‌های فراوان شهرستان در زمینه اجرای مشاغل خرد به خصوص در بخش کشاورزی و پتروشیمی وجود دارد و طرح منطقه ویژه شهرستان گچساران یکی از بزرگترین طرح‌هایی است که پی‌گیر آن هستیم و به‌زودی گامی موثر در مسیر رشد و توسعه شهرستان و حتی استان برداشته خواهد شد.

فرماندار گچساران خاطرنشان ساخت: مهمترین مسأله در حل مشکل اشتغال، ارائه طرح و ایده است.

وی با بیان اینکه دشت‌های شهرستان گچساران دارای ظرفیت خوبی در بخش کشاورزی و دامپروری هستند، افزود: امسال اعتبارات خوبی برای دشت‌های امام‌زاده جعفر و لیشتر پیش‌بینی شده است که می‌توان از این طریق و توانمندی‌های موجود وابستگی به نفت را کم کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.