تاریخ انتشار:۱۸:۲۹ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران در نمایشگاه بین المللی نفت خبر داد
عصر دنا: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از تهیه و تأمین بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ قلم کالا به ارزش بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون در این شرکت خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

 به گزارش پایگاه خبری عصر دنا، غلامرضا کمالی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه نفت در نشست‌های تخصصی خود و کارشناسان این شرکت با سازندگان داخلی تصریح کرد: از مجموع ۵ هزار و ۸۰۰ قلم کالا که بیش از ۴ هزار و ۶۹۲ قلم آن به ارزش بیش از ۸ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال از سوی سازندگان داخلی و به سفارش این شرکت ساخته شده است.

وی گفت: این اقلام در قالب هزار و ۶۳ درخواست از ادارات مختلف از سوی شرکت‌های داخلی ساخته شده است و این میزان خرید نسبت به مشابه سال گذشته ۲۷درصد رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: همچنین از ابتدای سال ۱۴۰۲ این شرکت بیش از ۲ هزار ۸۷ قلم کالا به ارزش بیش از یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال از فروشندگان و تأمین‌کنندگان در شهر گچساران خریداری کرده است که این حجم از خرید کالا تأثیر بسزایی در ایجاد اشتغال و گردش مالی و رونق اقتصادی در شهرستان گچساران داشته است.

براساس این گزارش، در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بخش‌های مختلف ازجمله شرکت‌های بالادست نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت حضور دارند.

نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به‌عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین رویداد نفتی ایران با حمایت و سیاست‌گذاری وزارت نفت، از سوی شرکت ملی نفت ایران برگزار می‌شود و شرکت‌های اصلی وزارت نفت (شرکت‌های ملی نفت، گاز، پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و صنایع پتروشیمی)، شرکت‌های زیرمجموعه و تابع آن‌ها، و دست‌اندرکاران اصلی صنعت نفت در این رویداد حضور جدی و فعال دارند.

بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.