تاریخ انتشار:۱۴:۱۲ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: گروه جهادی دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد در زمینه‌های علمی، فرهنگی، هنری، دینی و مذهبی خدمات متنوعی به مردم بخش ممبی ارائه کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
عصر دنا، فرمانده حوزه بسیج دانشگاه پیام نور یاسوج گفت: این اردوی جهادی با هدف ارائه خدمات عمومی، کمک به مردم، ارائه آموزش‌های لازم به دانش آموزان مقاطع مختلف در زمینه‌های علمی، فرهنگی، هنری و دینی مذهبی برگزار شد.
رستمی با بیان اینکه، این گروه جهادی، به بیش از ۴۰۰ نفر از اهالی این مناطق خدمات متنوع ارائه کردند افزود: ۵۰ جهادگر در حوزه‌های علمی، فرهنگی، ورزشی، آموزش زبان انگلیسی، آموزش مسائل اعتقادی و اخلاقی، امدادرسانی، تدریس علوم ریاضی و فنی با حضور در برخی از مدارس پسرانه و دخترانه به صورت جهادی و بدون هیچ چشم داشتی در کلاس‌های درس حاضر شده و تدریس کردند.
وی با اشاره به اینکه، بسیج دانشجویی، در دو گروه خواهران و برادران در قالب چندین طرح مختلف تاکنون ۱۰۰ نفر روز نیرو‌های آموزش دیده را برای بهینه سازی فضا‌های آموزشی به کار گرفته است ادامه داد: هم اکنون بیش از ۵۰ دانشجو دختر و پسر در اردو‌های جهادی طرح شاداب سازی مدارس فعالیت می‌کنند.
فرمانده حوزه بسیج دانشگاه پیام نور یاسوج گفت: این اردوی جهادی به مدت دو هفته و با حضور دانشجویانی از دانشگاه پیام نور استان برگزار شد و با هدف تقویت علمی دانش آموزان و ارتقای تحصیلی آنها اقدامات مفید و سازنده‌ای را ارائه کردند.
رستمی افزود: این دانش آموزان طی این مدت آموزش مهارت‌های گلدوزی، عروسک سازی، آموزش‌های بهداشتی، طب سنتی، قرآن، احکام، کار‌های دستی و بافتنی را ارائه کردند.
وی اضافه کرد: فعالیت‌های فرهنگی شامل حلقه‌های صالحین، کلاس‌های تحکیم بنیان خانواده، مشاوره علمی و مذهبی، سبک زندگی اسلامی، یادگیری فرصت‌ها و آسیب‌های فضای مجازی از برنامه‌های این طرح است که در آینده هم ادامه خواهد داشت.
فرمانده حوزه بسیج دانشگاه پیام نور یاسوج گفت: در این مدت برنامه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و ورزشی نیز برای بسیجیانِ برادر درشهرستان بهمئی اجرایی شد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین