کد خبر: ۲۲۸۴۹
تاریخ انتشار:۱۲:۱۱ - ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
عصر دنا: سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس در ادامه برنامه پنجشنبه‌ها و جمعه‌های جهادی، با حضور در شهرستان های کوهچنار و کازرون، ضمن بازدید از طرح های عمرانی دو شهرستان با حضور فرمانداران و مقامات محلی به بررسی مسائل و مشکلات شهرستان های فوق پرداختند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، محسن پاپری زارعی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس در ادامه برنامه پنجشنبه‌ها و جمعه‌های جهادی، با حضور در شهرستان های کوهچنار و کازرون، ضمن بازدید از طرح های عمرانی دو شهرستان با حضور فرمانداران و مقامات محلی به بررسی مسائل و مشکلات شهرستان های فوق پرداختند.

بازدید از تغذیه مصنوعی پاپون، تغذیه مصنوعی صمغان، مدرسه ۱۲ کلاسه شهید قلندر حسنی و محور قائمیه_سه راهی راهدار، از مهمترین برنامه های انجام شده در شهرستان کوهچنار بود.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس پس از آن عازم شهرستان کازرون شد و از پروژه های محور حاجی آباد – دریس، دانشگاه سلمان فارسی، پل ورودی شهر کازرون و همچنین پروژه احداث پل محور کازرون-دوان ، سد نرگسی ، روند اجرای تونل محرم، بیمارستان ۲۰۶ تختخوابی پردیس کازرون و مرکز درمان بستر ۱۰ تختی بخش بالاده بازدید نمودند.

بازدید از منطقه ویژه اقتصادی کازرون از دیگر برنامه‌های سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس در سفر به شهرستان کازرون بود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین