تاریخ انتشار:۱۸:۵۰ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
عصر دنا: امام جمعه موقت دهدشت گفت: از همه کاندیداها، عوامل و دست اندرکاران برگزاری انتخابات تشکر می‌کنم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، حجت‌الاسلام سید عبدالمطلب تقوی در خطبه های نماز جمعه دهدشت با اشاره به روایتی از امام رضا«ع» درباره ورود به ماه رمضان گفت: باید با گناهان بخشیده وارد ماه رمضان شوی تا به درجه تقوا برسید، این روزها ذکر خدا را و دعا را به زبان داشته باشید. 

امام جمعه موقت دهدشت تأکید کرد: همه کسانی که مسئولند برنامه ریزی کنند حرمت ماه رمضان حفظ شود. 

 

تقوی به سالروز تاسیس بنیاد شهید اشاره کردند و اظهار کردن: 22 اسفند سال روز تاسیس بنیاد شهید هست که به عنوان روز بنیاد شهید نام گذاری شده است. 

 

وی، دلیل نام گذاری این روز را به نام شهدا چنین بیان کرد که این ایام عید پیوند مجدد ما با شهداست، شهدایی که از گرانترین سرمایه ی خودشان یعنی جانشان گذشتند تا اسلام را آبیاری کنند تا انقلاب بماند و ما امنیت داشته باشیم امیدواریم بتوانیم مسیر شهدا را خوب ادامه بدهیم. 

 

امام جمعه موقت به چهارشنبه آخر سال نیز اشاره کرد وگفت: طبق نظر اکثر مراجع چهارشنبه سوری یکی از خرافات است چون هم به انسان و جامعه ضرر میرساند و هم دشمن دارد روی آن کار سیاسی میکند و بوسیله آن امنیت داخلی کشور را بهم بزند لذا طبق دستورات اسلام هرچیزی که برای انسان ضرر دارد حرام است و باید والدین، کاسبان همه و همه دست به دست هم بدهند که اتفاق خاصی پیش نیاد. 

 

خطیب نماز جمعه دهدشت ضمن تشکر از مردم برای شرکت در انتخابات بیان کرد: این مشارکت به تعبیر رهبر انقلاب جهاد بود چون دشمن تلاش داشت مردم را از انقلاب و نظام متنفر کند اما مردم با حضور خود تمام نقشه های دشمن را خنثی کردند و مشت محکمی به دهان استکبار زدند. 

 

امام جمعه موقت دهدشت از عموم مردم که در انتخابات شرکت کردن و از کاندیدای انتخاباتی که شور و شعف را در انتخابات پررنگ تر کردند تشکر کرد و افزود: کسانی که قبول شدند از این قبولی خوشحال نباشند و کسانی که قبول نشدند،نباشند خدای متعال در سوره حدید میفرماید اگه چیزی نصیبتان شد خوشحال نباشید و اگر چیزی از دست دادید ناراحت نباشید چون برای خدا بود لذا اگه برای تقرب به خدا حضور شرکت کردید حتما پیش خداوند پاداش آن را خواهید دید. 

 

امام جمعه موقت در پایان از تمام نیروهای نظامی و انتظامی، سربازان گمنام امام زمان (عج) و همه کسانی که در برگزاری انتخابات نقشی ایفا کردند تشکر و قدر دانی کرد و گفت: امیدوارم در پیشگاه خدای متعال مأجور شوید. 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین