تاریخ انتشار:۱۷:۰۷ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور ؛
عصر دنا: به مناسبت هفته درختکاری و در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور ، هزار و ۵۰۰ نهال امروز در بوستان شهدای تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد غرس شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، نماینده ولی فقیه دراستان در این آیین گفت:زندگی ما انسان‌ها وابسته به درخت است ودرختان فرشتگانی هستند که اگر ازبین بروند زندگی جانداران و انسان‌ها به خطر می‌افتد.
آیت الله حسینی با ابراز نگرانی از اینکه جنگل‌ها در معرض نابودی هستند افزود: درختکاری و مراقبت ازآن وظیفه شرعی همگان است.
سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان هم در این آیین با اشاره به اینکه در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، سپاه پاسداران برنامه‌های مختلفی اجرا نموده است افزود: تاکنون ۵۱ هزار درخت توسط گرو‌های مختلف بسیج و سپاه در مناطق مختلف کاشت شده است.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان هم دراین آیین گفت: در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، تعهد استان کهگیلویه وبویراحمد ۱۵ میلیون درخت بوده که تاکنون ۴۵۰ هزار از این تعداد توسطه گرو‌ها وسازمان‌های مختلف در مناطق متعدد استان کاشت شده است.
جاوید بخت عنوان کرد: با توجه به اینکه درخت داری مهمتر از درختکاری است، همه سازمان‌ها و دستگا‌هایی که تعهد کاشت درخت را داشتند خود نیز وظیفه مراقبت وحفاظت از درختان کاشت شده را به عهده دارند.
وی همچنین افزود: تشکل‌های مردم نهاد، شورا‌ها ودهیاران روستا‌ها براساس تفاهم نامه هم دراین زمینه یار وهمراه ما هستند. رییس جهاد کشاورزی استان هم دراین آیین گفت: سازمان جهاد کشاورزی درکنار سایر دستگا‌ها وظیفه احیای جنگل‌ها وکاشت درختان را به عهده دارد.
معتمدی خاطرنشان کرد: درختان مثمر و غیرمثمر دردستور کار این سازمان است و درمناطق مختلف غرس می‌شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین