کد خبر: ۲۲۷۵۹
تاریخ انتشار:۱۴:۲۵ - ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

جراحی بینی، به عنوان یکی از رایج‌ترین عمل‌های زیبایی در جهان، همواره با دغدغه‌ها و چالش‌هایی برای افراد متقاضی همراه بوده است. جراحی زیبایی بینی، یک عمل تهاجمی محسوب می‌شود و به دلیل ظرافت و پیچیدگی‌های خاص خود، نیاز به مهارت و تجربه جراح دارد. از این رو انتخاب بهترین دکتر عمل بینی، یکی از مهم‌ترین گام‌ها، در مسیر دستیابی به نتیجه مطلوب و دلخواه محسوب می‌شود. ما در این مطلب قصد داریم تا بهترین دکتر عمل بینی در تهران را به شما معرفی کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی بهترین جراح بینی در تهران

همانطور که گفتیم، انتخاب جراح مناسب، از مهم‌ترین مراحل در مسیر دستیابی به نتیجه دلخواه در عمل‌های زیبایی است. دکتر یوسف شفایی خانقاه، فوق تخصص جراحی زیبایی، پلاستیک و ترمیمی با 23 سال تجربه و سابقه درخشان در زمینه‌ جراحی‌های زیبایی و ترمیمی، می‌تواند انتخابی ایده‌آل برای شما باشد. دکتر شفایی، در سال 1390 از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با مدرک فوق تخصص جراحی زیبایی، پلاستیک و ترمیمی فارغ التحصیل شدند. وی .از سال ۱۳۹۴ لغایت ۱۳۹۵ عضو هیئت علمی رسمی بیمارستان شهید مطهری تهران و از سال ۱۳۹۵ تا به اکنون عضو هیئت علمی رسمی بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) تهران بوده‌اند و در حال حاضر اکثر جراحی‌های ایشان در همین بیمارستان انجام می‌شود. علاوه بر این، دکتر شفائی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران، انجمن جراحان دست و پلاستیک نیز هستند.

آشنایی با خدمات دکتر شفایی

دکتر شفایی به عنوان بهترین جراح پلاستیک در تهران، با ارائه انواع مختلفی از خدمات زیبایی، می‌تواند به شما در رسیدن به نتیجه دلخواه کمک کند. از مهم‌ترین و پرطرفدارترین خدمات دکتر شفائی، می‌توان به جراحی بینی اشاره کرد. ایشان در انواع زمینه‌های مختلف جراحی‌ بینی، اعم از زیبایی، ترمیمی، عمل بینی شکسته، پلیپ بینی، و حتی اصلاح فرم بینی بدون جراحی، بسیار با تجربه هستند. همچنین با تسلط بر تکنیک‌های نوین جراحی، و مهارت و ظرافت خود، همواره در تلاش هستند تا بهترین نتیجه را برای شما رقم بزنند.

از دیگر خدمات دکتر شفایی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جراحی بینی
  • جراحی پلک
  • جراحی گوش
  • جراحی لیفت صورت و گردن
  • جراحی پروتز سینه
  • جراحی شکم
  • جراحی ترمیمی سوختگی

شما با مراجعه به وبسایت دکتر شفایی جراح پلاستیک و مطالعه نظرات و تجربیات سایر بیماران و مشاهده نمونه کارها، می‌توانید اطلاعات کامل‌تری در مورد ایشان کسب کنید و با اطمینان خاطر، انتخابی آگاهانه داشته باشید. همچنین برای دریافت نوبت و مشاوره حضوری می‌توانید به وبسایت دکتر شفائی به آدرس drshafaee.com مراجعه نمایید و یا با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمائید.

  • 021-88840167
  • 021-86124856
  • 09927270343
  • 09912551226
 
 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین