کد خبر: ۲۲۶۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۶:۴۶ - ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
عصر دنا: نماینده ۶ دوره مجلس و کاندیدای کنونی از حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ گفت مخالفان همه جا را شخم زدند اما هیچ نقطه تاریکی در زندگی من پیدا نکردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا، سید محمد موحد در نخستین نطق انتخاباتی اش در شهر دهدشت ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: بنده سید محمد موحد عاشق و خادم مردم هستم. وی با بیان اینکه این حضور پرشور با قاطعیت اعلام می‌کند که پیروز انتخابات هستند، افزود: این جمعیت با شکوه یک حماسه است.
موحد با اشاره به انتخابات یازدهم اسفند، گفت: قطعا مردم ما شخص برومندی مانند آیت الله ملک حسینی را برای مجلس خبرگان رهبری ترجیح خواهند داد.
وی به قدرت مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: این قدرت را دارد که رئیس جمهور را در مراحل مختلف به محاکمه بکشاند.
حجت‌الاسلام موحد با استناد از فرموده امام راحل مبنی بر مجلس در رأس امور است، گفت: مجلسی که در مقاطع و جایگاه‌های مختلف ورود کند و در مسائل خارجی هیچ اقدامی بدون اذن مجلس انجام نمی‌شود و برای دفاع از حقوق مردم وارد میدان می‌شود.
وی قدرت مجلس را برگرفته از رأی مردم عنوان کرد و گفت: در یازده اسفند همانند ادوار گذشته این مردم حماسه هفتم را رقم خواهند زد.
موحد با بیان اینکه از همین جا اعلام می‌کنم انتخابات میدان رقابت است، افزود: در رقابت موازین و شرایطی حاکم است.
وی از اخلاق مداری به عنوان نخستین معیار در رقابت نام برد و گفت: برای رقابت به میدان آمده‌ایم با رعایت قانون، اخلاق و معیارهای دینی پیش می‌رویم.
موحد با اشاره به حضور چند دوره ای خود در عرصه انتخابات، گفت: در همه دوره‌های کاندیداتوری در حوزه کهگیلویه همیشه با قدرت می‌آییم.
وی به رد صلاحیت عدل هاشمی پور در این دوره از انتخابات اشاره کرد و گفت: واقعا از رد صلاحیت و عدم حضور هاشمی پور در این عرصه اظهار تأسف می‌کنم.
نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی کهگیلویه بزرگ با بیان اینکه موحد از هیچ‌کس جز خدا نمی‌ترسد، گفت: چرا که در حوزه به ما یاد دادند اولین کاری که برای ما ملاک است معرفت الجبار است.
موحد خاطرنشان کرد: زندگی موحد را با تراکتور قدرتمند شخم زدند تا که یک جایی یک نقطه تاریک پیدا کنند اما به لطف خداوند نتوانستند.
وی خطاب به جوانان گفت: من از سال ۷۱ بعد از یک دوران موفقت آمیز در استان خوزستان به عنوان دادستان توانستم ادامه دهم و وارد مجلس شوم و من کهگیلویه و گچساران را بیش از ۱۰۰۰ روستا را با کوچک‌ترین امکانات در آن زمان تحویل گرفتم.
حجت‌الاسلام موحد به موفقیت های خود در ادوار گذشته در حوزه های بهداشت و درمان، راه و زیر ساخت ها و... اشاره کرد و گفت:وقتی وارد حوزه کهگیلویه بزرگ شدم بیمارستان دهدشت در زمان نمایندگی بنده به کجا رسید و چه وضعیتی پیدا کرد؟ برای یک عمل ساده آپاندیس مردم باید به بهبهان یا شیراز مراجعه می‌کردند.
وی با بیان اینکه تنها کسی که به فکر جوانان است موحد است، افزود: در هر جایی و در هر پتروشیمی و پالایشگاه و موسسه ای نگاه کنید رد پای موحد و کهگیلویه بزرگ وجود دارد.
حجت‌الاسلام موحد به سد آبریز اشاره کرد و گفت: سد آبریز که از مطالبات مردم است فاز نهایی آن در مراحل آخر است.
وی تصریح کرد: احداث مخزن سازی نفت گاز و غیره در شهرک صنعتی دوم که به زودی مراحل آن طی خواهد شد.
موحد از مشکل بیکاری به عنوان معضل اساسی مردم این حوزه نام برد و گفت: مشکل آن‌ها حل خواهد شد و موحد به عنوان نوکر مردم و برای مردم است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
به روباه گفت کی شاهد گفت دم مافیای ثروت و قدرت مشکلی ندارد هر کاری که بکند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین