تاریخ انتشار:۱۷:۰۴ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
عصر دنا: خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی بر اساس اعلام هیئت داوران نخستین رویداد ملی رسانه‌ای تقریب با عنوان «ما تمدن سازیم»، مقام دوم را در این جشنواره کسب کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، نخستین رویداد رسانه ای «ما تمدن سازیم» و جشنواره رسانه‌ای امروز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ طی مراسمی با حضور برخی از مسئولان کشوری، استانی از جمله استاندار گلستان و معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کشور و فعالان رسانه ای در سالن خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی شهر گرگان استان گلستان با تجلیل از نفرات برتر به کار خود خاتمه داد.

بیش از دو هزار و ۵۱۰ اثر در قالب‌های خبر، مصاحبه، گزارش، داستان و روایت کوتاه، شعر، یادداشت و سرمقاله، تیتر، عکس، اینفوگرافی، کلیپ، موشن گرافی، پوستر و پادکست از ۲۴ استان و سه کشور به این جشنواره ارسال شده بود.

به گزارش عصر دنا، عیسی فتحی، خبرنگار- عکاس و سردبیر خبرگزاری ایسنای استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش عکس نخستین رویداد رسانه‌ای تقریب «ما تمدن سازیم» حائز مقام دوم این رویداد کشوری شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین