کد خبر: ۲۲۳۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۶:۴۲ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
عصر دنا: فرماندار بویراحمد گفت: مردم از وضعیت خدمات‌رسانی برخی از ادارات راضی نیستند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فارس: شهرام مهدوی مطلق در نشست شورای اداری بویراحمد با اشاره به فرا رسیدن بهمن ماه و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری بزرگترین راه مقابله با دشمنان خدمت به مردم است که با همکاری صدا و سیما، برنامه‌های متنوع جشن و شادی دهه فجر در جای جای شهرستان بویراحمد تهیه و تدارک دیده شده است.

فرماندار بویراحمد با اشاره به ثبت تعداد پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی دهه فجر در سامانه منتاک گفت: ملاک پایش ادارات این سامانه است که تاکنون ۱۹۱ پروژه در شهرستان آماده افتتاح و کلنگ‌زنی است که با فاصله با سایر شهرستان‌ها، بیشترین پروژه‌ها مربوط به شهرستان بویراحمد است.

وی با بیان اینکه ۱۷۱ پروژه افتتاحی و ۲۰ پروژه کلنگ‌زنی است که پمپاژ آب هزار هکتار از اراضی نقاره خانه مهمترین پروژه کلنگ‌زنی دهه فجر شهرستان است، گفت: اعتباری بیش از یک هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شد که ۹۰۰ میلیارد افتتاحی و ۲۷۰ میلیارد مبلغ پروژه‌های کلنگ‌زنی شده است.

این مسوول عنوان کرد: بیشترین پروژه‌‌های دهه فجر مربوط به شرکت برق با ‌‌۴۹ پروژه است،فناوری اطلاعات ۲۹ پروژه، جهاد ۱۸، نوسازی و بخشداری مرکزی ۱۶ و شهرداری مادوان بیشترین پروژه‌ها را وارد سامانه منتاک کردند که در سر جمع عملکرد خوبی در بویراحمد داریم. 

مهدوی‌مطلق عنوان کرد: حوزه اقتصادی ۸ طرح تولیدی در دهه فجر دارد که طرح خوراک آبزیان یکی از مهمترین آن است، ضمن اینکه با توجه به تنش آبی، دو سه پروژه مهم در خط انتقال آب مربوط به این حوزه است.

فرماندار بویراحمد افزود: از ابتدای سال جاری، ۷۰۰ هزار مترمربع آسفالت در بخش روستاهای استان انجام شده است. 

وی در ادامه به درپیش بودن انتخابات اشاره و عنوان کرد: امکانات دستگاه‌ها برای برگزاری باشکوه با مشارکت بالای مردم در اختیار ستاد انتخابات قرار گیرد.

مهدوی‌مطلق ادامه داد: نارضایتی مردم از عملکرد ما مسوولان نباید به پای نظام نوشته شود، طبق گفته آیت‌الله حسینی نماینده ولی‌فقیه تعدادی از افراد در ادارات تخصصی جزء نه گفتن به مردم ندارند هر چند نه صادقانه بهتر از مثبت بودن کاذب است اما باید در راستای رفع مشکلات با استفاده از قانون گام برداریم.

وی ادامه داد: از شرکت برق گلایه دارم به کسی که پروانه ساخت دارد باید خدمات داده شود اینکه‌ اداره‌ای بگوید پروانه فلان اداره معتبر است و فلان اداره معتبر نیست پذیرفتنی نیست.

فرماندار بویراحمد بیان کرد: مردم از وضعیت خدمات‌رسانی برخی از ادارات راضی نیستند که امیدوارم این روند اصلاح شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار همکاری ادارات برای برگزاری اردوی راهیان نور اقشار مختلف مردم شد و گفت: اردوی راهیان نور دانش‌آموزی به خوبی انجام شد و برای برگزاری اردوی راهیان دانشجویی نیازمند مشارکت هستیم و فکر نکنند بسیج به تنهایی متولی راهیان نور است.

مهدوی‌مطلق خاطرنشان کرد: شور و جهاد مضاعف برای ایجاد انتخاباتی باشکوه و جشن‌های انقلاب نیاز است که بخشی زیادی از این شور بر عهده ما مسوولان است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
این سوال بایداز خودت بپرسند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین