کد خبر: ۲۲۳۶۳
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار:۰۷:۵۷ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
عصر دنا: محمد بهرامی کاندیدای حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا بعد از خبر رسمی تأیید صلاحیتش از سوی شورای نگهبان بیانیه ای صادر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، بیانیه محمد بهرامی  به شرح زیر است:

به نام خدا
منت خدای را عز‌و‌جل که طاعتش موجب قربت است و به شکر اندرش مزید نعمت .

به اطلاع عموم مردم سربلند بویراحمد ، دنا و مارگون می رسانم که بعد از وقفه بوجود آمده در مسیر صلاحیت ها ، امروز ( یکم بهمن ماه ۱۴۰۲ )رسماً و کتبا از سوی نهاد محترم مربوطه ( انتخابات وزارت کشور ) ، تایید صلاحیت بنده به عنوان کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۴۰۲ ابلاغ گردید .

در این راستا ؛ بعد از شکر ایزد منان و قادر متعال ، به رسم ادب و به آیین قدر دانی مراتب تشکر و سپاس خود را از همه اشخاص و عوامل این تایید امید بخش ، خاضعانه ابراز می دارم ؛

از حامیان همراه و تمام مردم شریف و نجیبی که در این مدت صبورانه و همدلانه، در چهارچوب مسیر درست انتخابات و قانون و در هر کجای این حوزه انتخابیه و استان و خارج از مرزهای این استان خیرخواهانه همراهی نمودند و برای رفع این مانع ایجاد شده دست به دعا بردند و آرزوی خیر نمودند ، فروتنانه کمال تشکر و قدردانی را دارم و مهرتان را سپاس می گویم .

در همین راستا ضمن عرض خسته نباشید و خدا قوت به شورای محترم نگهبان ، نماینده محترم مردم استان در مجلس خبرگان رهبری حضرت آیت الله ملک حسینی ،نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم یاسوج حضرت آیت الله حسینی ، استاندار محترم استان جناب آقای دکتر احمد زاده و معاونت ها و مدیران محترم استانداری ، مجموعه محترم دادگستری استان و خاصه رییس محترم ، دادستان محترم مرکز استان ، فرماندهی محترم سپاه فتح استان جناب آقای سردار خرم دل ، مجموعه محترم اداره اطلاعات و امنیت استان خاصه مدیر کل محترم ، مجموعه محترم نیروی انتظامی و خاصه فرمانده محترم ، فرماندار محترم بویراحمد جناب آقای دکتر مهدوی مطلق ، عزیزانی که بیش از توقع بنده و خودجوش همراهی نمودند و تمام بزرگواران و شخصیت های محترم کشوری و استانی و شهرستانی و هر دلسوزی که در این راستا و در چهارچوب قانون و به نیت بازگشت امید و شور انتخاباتی به جامعه - که از تاکیدات همیشگی مقام معظم رهبری است - قدم خیر برداشتند و لطف بیکران داشتند ، صمیمانه سپاسگزارم و فروتنانه تشکر و قدردانی می نمایم و برای همه بزرگواران و ارجمندان آرزوی سلامتی و بهروزی و شادکامی دارم .

همچنین از صمیم قلب همه احترام خود را تقدیم شورآفرینانی می نمایم که بطور خودجوش در منطقه سرنجلکل آن استقبال باشکوه که به پهنای دریای مهر و کرامتشان بود را همدلانه به یادگار گذاشتند . بلندای آن مهر چنان قامت داشت که به سبب آنکه خواهان به زحمت افتادن شما خوبان نیستم لذا صمیمانه استدعا دارم در پی شنیدن خبر مذکور ( تایید صلاحیت ) از برپایی تجمعات مشابه صرفنظر شود .

بی شک نیت و هدف همه ما ، برپایی یک انتخابات باشکوه و سربلندی و رستگاری کشور عزیزمان ایران و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است .

در پایان از همه مردم فهیم ایران و خاصه مردم شریف و نجیب بویراحمد ، دنا و مارگون خواهشمندم چون همیشه‌ی تاریخ در راستای اعتلا ، رشد ، توسعه و سربلندی کشور و دیارمان ، این بار نیز با وجود همه اختلاف سلیقه و اندیشه ها - که امری طبیعی و بدیهی است - با شور ، شوق در انتخابات مجلس شورای اسلامی ، در اسفندماه پیش رو بدور از تقابل ها و بدون اینکه چه کسی یا کسانی در وقفه‌ی بوجود آمده مقصر بوده اند ، به امید سربلندی دیارمان شرکت کرده و حماسه و پیروزی بزرگ دیگری را رقم بزنید .

با احترام
محمد بهرامی
یکم بهمن ۱۴۰۲

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
ماغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
زند ه باد دکتر بهرامی عزیز به امید پیروزی
شورا
|
Germany
|
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
اقای دکتر چرا از اقای منتظریان که این همه پیگیر تایید صلاحیت شما بود تشکر نکردی ؟سخت بود برات دکتر جان؟
امیر رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
بنظرم جناب آقای منتظریان از همه کاندیدای موجود توانا تر هستن
لر اصیل
|
United States of America
|
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
دکتر محمد بهرامی پیروز قطعی انتخابات
لر اصیل
|
United States of America
|
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
دکتر محمد بهرامی پیروز قطعی انتخابات
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
خخخ دکتر منتظریان پرونده درست کرد براس خخخ
رزمنده وجانباز هشت سال دفاع مقدس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
روز قیامتی هست برای پاسخگویی آنهایی که آقای منتظریان را مقصر دانسته اند انشاالله روز 12اسفند همه چیز را خدا خوب رقم خواهد زد فقط خدا فقط خدا
بویراحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
ان‌شاءالله روشنفکر پیروز بلامنازع انتخابات مجلس شورای اسلامی است اصلا روشنفکر بالای 100هزار رای دارد
کریک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
پیروز نهایی منتظریان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین