تاریخ انتشار:۱۴:۵۶ - ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه‌های اجرایی، خودروهای ویژه راهپیمائی اربعین حسینی را برای اخذ مجوز تردد به کشور عراق به معاونت عمرانی استانداری معرفی کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مهر: علی محمد روستا ظهر یکشنبه در نشست ستاد اربعین حسینی استان افزود: برای ساماندهی موکب‌ها و راهپیمایی اربعین ۱۴۰۳ تدابیر لازم اتخاذ شده و برای تردد خودروهای هلال احمر و موکب‌ها به کشور عراق باید سه ماه قبل از مراسم اربعین، لیست ماشین‌آلات در اختیار قرار گیرد.

وی اظهار داشت: در قالب طرح توسعه قرارگاه اربعین حسینی در مرز شلمچه دو هکتار به فضای موجود این قرارگاه اضافه می‌شود.

روستا افزود: طرح توسعه قرارگاه اربعین حسینی این استان در مرز شلمچه در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه همه موکب‌های استان پایش شده و نیازمندی‌های آنها برای اربعین سال آینده احصاء می‌شود، گفت: مشکلات و کمبودها برای اربعین سال آینده رفع و کیفیت خدمات ارتقا خواهد یافت.

روستا اظهار داشت: زائرسرای استان در مرز شلمچه در حال ساخت بوده و با توجه به اینکه اقامت زائران استانی در شلمچه در مکانی نامناسب بود تصمیم به احداث ساختمان برای اقامت زائران استان گرفته شد و دو باب ساختمان احداث شده که محوطه سازی و دیوار چینی آن در حال انجام است.

وی افزود: یکی از نقاط ضعف اربعین سال گذشته این بود که اکثر موکب‌ها در مسیر رفت هستند و در مسیر برگشت تعداد موکب‌ها برای خدمات رسانی به زائرین، کم بودند.

روستا تصریح کرد: برنامه ریزی برای افزایش تعداد موکب‌ها در مسیر برگشت با استفاده از توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و امکانات بخش خصوصی امکان پذیر است.

وی افزود: در راستای خدمات رسانی مطلوب به زائران، چند موکب به دستگاه یخ ساز مجهز می‌شوند.

برچسب ها: علی محمد روستا
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین