تاریخ انتشار:۱۲:۰۳ - ۱۲ دی ۱۴۰۲
عصر دنا: درخواست های استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جلسه مشترک هیات دولت و استانداران از رئیس جمهور.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سیدعلی احمدزاده در نشست مشترک هیات دولت با استانداران که به ریاست آیت الله دکتر رئیسی رئیس جمهور برگزار شد به شرایط آبی استان های زاگرس نشین اشاره کرد و گفت: بخشی زیادی از آب استان های زاگرس نشین از جمله کهگیلویه وبویراحمد از این استان خارج می شود و در سایر استان ها مصارف کشاورزی، آشامیدنی و صنعت دارند.

احمدزاده با اشاره به افتتاح پروژه آزادراه شیراز به اصفهان توسط رئیس جمهور افزود: این آزاد راه برای منطقه جنوب کشور تاثیرگذار بوده و تردد مسیر کشور را به استان بوشهر تسریع داده است که انتظار داریم کهگیلویه وبویراحمد به این آزاد راه متصل شود.

وی  با اشاره به اینکه بخش اعظمی از نفت کشور در استان کهگیلویه وبویراحمد تامین می شود، گفت: بخشی از درآمد حوزه نفت و گاز برای ساخت و ساز و عمران و آبادانی در اختیار این استان قرار داده شود.

استاندار خواستار تسریع در صدور مجوز پتروشیمی چرام شد و بیان داشت: این طرح که می تواند زمینه اشتغال تعدادی از جوانان بیکار استان را فراهم کند در سازمان پتروشیمی کشور مسکوت مانده است که خواهان تسریع در روند صدور مجوز این پروژه بزرگ اقتصادی هستیم.

احمدزاده با اشاره به حادثه سقوط بالگرد اورژانس هوایی استان گفت: کوهستانی و صعب العبور بودن استان می طلبد استان به بالگرد هوایی جهت امدادرسانی به مردم مجهز شود که از وزارت بهداشت می‌خواهیم در زمینه واگذاری یک دستگاه بالگرد به استان مساعدت لازم را انجام دهند.

استاندار عنوان کرد:در سفر دور دوم دولت به استان مصوب شد که پروازهای فرودگاه یاسوج همه روزه برقرار شود که تاکنون این مهم محقق نشده که در روند اجرایی شدن این مصوبه تسریع شود.

احمدزاده به ارائه گزارشی از وضعیت طرح های عمرانی پرداخت و گفت: با شروع به کار دولت سیزدهم پروژه های راکد حوزه عمرانی در همه حوزه ها و نقاط استان فعال شده و این استان عملا به کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به در پیش بودن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات خبرگان رهبری در 11 اسفندماه سال جاری گفت: تمرکز همه نهادها و دستگاه های دولتی به برگزاری باشکوه انتخابات پایان سال به عنوان اولویت اول کشور باشد.

احمدزاده در پایان خواستار سفر وزراء به استان کهگیلویه وبویراحمد شد و افزود:زمان آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون وزیر کشور شش بار به استان سفر کرده اما برخی از وزارء تاکنون برای پیگیری مشکلات و موارد حوزه کاری خود به این استان سفری نداشته اند.

برچسب ها: علی احمدزاده
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین