تاریخ انتشار:۱۰:۰۴ - ۳۰ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از مسولان مرتبط با جامعه ایثارگری از آنها خواست به مسئله درمان ، اشتغال و اردوهای زیارتی ایثارگران بیشتر توجه کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

آیت اله حسینی با بیان اینکه خدماتی که امروزه به جامعه ایثارگری داده می شود حقشان است، گفت: شهدا از جان خود گذشتند تا استقلال و آزادی این کشور حفظ شود.

وی با بیان اینکه در سایر کشورها نیز از چنین افرادی حمایت می کنند، گفت: هر جامعه ای به قهرمان خودش وفاداری و حمایت نکرد آن جامعه به این فرد خیانت کرده است.

آیت اله حسینی با بیان اینکه منزل هر خانواده شهید باید پایگاه جهاد تبیین و ترویج معارف دینی باشد، گفت: باید تلاش شود تا به این مهم بیش از پیش توجه شود.

وی با اشاره به اینکه جامعه ایثارگری ما مشکل اشتغال و مسکن دارند گفت: شایسته نیست فرزند یک شهید بیکار باشد.

آیت اله حسینی ادامه داد: در رابطه با امر به معروف و نهی از منکر و مسئله حجاب باید تشکل داشته باشید و تذکر هم بدهید.

وی با بیان اینکه در ادارات مشکلی در خصوص حجاب نداریم گفت: مشکل ما بیشتر درکف خیابان است و نیاز به تذکر دارد.

حجت الاسلام خرم روز مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید استان هم با بیان اینکه تشکل های مردم نهاد در بنیاد شهید بسیار فعال هستند، گفت: این تشکل ها تلاش می کنند تا فرهنگ ایثارگری و روحیه خدمت بی منت در جامعه نهادینه شود.

رضا پارسیان نژاد مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز با بیان اینکه تلاش های خوبی در گذشته و حال برای رفع مشکلات ایثارگران انجام شده است گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۳ هزار و ۴۱۲ بازدید از خانواده معظم شهدا انجام شد.

برچسب ها: ایثارگری ، شهدا
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین