تاریخ انتشار:۰۷:۳۲ - ۲۸ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: رئیس اتحادیه فروشندگان خشک بار و آجیل یاسوج ، قیمت هر کیلو آجیل مخصوص شب یلدا را حداکثر ۵۲۰ هزار تومان اعلام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حسین رستمی گفت: به صورت کلی در بازار شب یلدا دو نوع آجیل داریم که ترکیبات دسته‌ی اول شامل مغزی جات به علاوه‌ی تخمه‌ی ژاپنی و تخم کدو است که قیمت آن کیلویی ۴۰۰ هزار تومان است و دسته‌ی دوم، آجیل مخصوص تمام مغز که فقط شامل مغزی جات می‌شود و با قیمت ۵۲۰ هزار تومان عرضه می‌شود.
وی با توضیح این که در نمایشگاه یلدانه چند غرفه‌ی آجیل دایر خواهد شد، اضافه کرد: در حال حاضر بازرسین اتاق اصناف بازار آجیل را رصد می‌کنند تا آجیل شب یلدا با مناسب‌ترین قیمت به دست مشتری برسد.
رئیس اتحادیه فروشندگان خشک بار و آجیل یاسوج همچنین گفت: هم اکنون کمبودی در بازار خشک بار استان نداریم و همه‌ی اقلام به وفور یافت می‌شوند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.