تاریخ انتشار:۰۸:۱۵ - ۲۱ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: در بازدید بخشدار چاروسا نسبت به قیمت غیر منصفانه گوشت ابراز نگرانی شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

بخشدار چاروسا امروز به همراه کارشناسان تعزیرات حکومتی در حاشیه بازدید از وضعیت قصابی‌های چاروسا قیمت گوشت را مورد بررسی قرار داد.

در این بازدید مردم از وضعیت قیمت گوشت در بخش چاروسا گلایه و ابراز نگرانی کردند از مسئولان خواستند تا بیشتر بر روی صنف قصابی نظارت کنند.

نجیب الله ایزدخواه بخشدار چاروسا هم در این بازدید با بیان اینکه قیمت گوشت در بخش چاروسا منصفانه نیست تاکید کرد: در منطقه ای که بسیاری از مردم شغل دامداری دارند منصفانه نیست که قیمت گوشت این مقدار برای مردم سنگین باشد.

بخشدار چاروسا بیان کرد: متاسفانه قصابان قیمت گوشت را با دیگر شهرستان‌ها و حتی استانهای بزرگ مقایسه می کنند که این موضوع درستی نیست و باید قصابان شرایط منطقه را در نظر بگیرند.

وی با بیان اینکه قیمت گوشت در بخش چاروسا در این هفته با حضور مسوولان تعزیرات و جهاد کشاورزی مشخص خواهد شد و این قیمت گذاری با حضور قصابان خواهد بود تصریح کرد: بعد از قیمت گذاری با قصابانی که اقدام به فروش گوشت با قیمت بالاتری انجام دهند قطعا برخورد خواهد شد و به نهادهای نظارتی معرفی خواهند شد.

ایزدخواه همچنین از مردم بخش چاروسا خواست تا با مسوولان همکاری کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب اعلام کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین