تاریخ انتشار:۱۳:۲۱ - ۱۸ آذر ۱۴۰۲
برای دومین بار در ۱۰ روز اخیر؛
عصر دنا: پرستار بیمارستان شهید جلیل شهر یاسوج توسط همراه بیمار از ناحیه چشم به شدت آسیب دید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه درگیری پرستار با همراه بیمار در بیمارستان جلیل یاسوج ساعت ۲۳ و ۵۵ دقیقه دیشب رخ داده است گفت: بیمار پس از انجام مراحل درمان و در حال ترخیص با پرستار مشاجره و سپس با مشت به چشم پرستار حمله کرد.

شهامت افزود: چشم پرستار به شدت آسیب دیده و هم اکنون در بیمارستان امام سجاد(ع) بستری است.

سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج هم در تشریح جزئیات این حادثه با بیان اینکه این حادثه به دلیل بحث مالی پیش آمد، گفت: یک بیمار با سر شکسته به بیمارستان مراجعه کرده بود، از همکار تریاژ، خواستند که در پرونده، شکستگی سر به دلیلی نزاع ثبت نشود تا مشمول بیمه شود.

علیرضا جلیل افزود: به همین خاطر دو همراه بیمار با تریاژ اورژانس بیمارستان درگیر شدند که یکی از همراهان با مشت به زیر چشم پرستار زد و از ناحیه چشم مصدوم شد.

سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج با بیان اینکه وضعیت پرستار مصدوم شده مطلوب است، اضافه کرد: در خصوص وضعیت چشم او، منتظر نظر پزشک متخصص چشم هستیم.

وی با بیان اینکه کار درمان بیمار انجام و ترخیص شد، ادامه داد: سه همراه بیمار عامل ضرب و شتم پرستار بیمارستان متواری شدند.

مدیر خدمات پرستاری بیمارستان شهید جلیل یاسوج هم گفت: ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه جمعه شب ۱۷ آذر ماه ۱۴۰۲ یکی دیگر از همکاران پرستار ما در بخش تریاژ توسط همراهان بیمار مورد ضرب و شتم قرار گرفت و از ناحیه چشم مجروح شد.

خانم یزدان‌پناه، افزود: همراه این بیمار زمان مراجعه به بیمارستان در فرم تریاژ اطلاعات بیمار را به عنوان درگیری و نزاع اعلام کردند که این اطلاعات در تریاژ نیز ثبت شد و بیمار خدمات درمانی را دریافت کرد.
وی ادامه داد: سپس پدر بیمار با مراجعه به تریاژ اعلام کرد؛ درگیری در پرونده حذف شود و هنگامی که همکار ما در بخش تریاژ مطرح کرد که اطلاعات اولیه ای که دادید ثبت شد با او درگیر شد و به قفسه سینه اش کوبید در همین حین یکی دیگر از همراهان بیمار با مشت به چشم همکار ما کوبید و فرار کردند.

یزدان‌پناه بیان کرد: پرستار همکار مجروح هم اکنون برای ادامه درمان و معاینه چشم در بیمارستان امام سجاد یاسوج بستری است اما شبکیه چشم او باید توسط پزشک متخصص بررسی شود.

مدیر خدمات پرستاری بیمارستان شهید جلیل یاسوج در رابطه با تحصن و تجمع کادر درمان و کارکنان این بیمارستان بیان کرد: همکاران ما در اعتراض به این حادثه در بیمارستان تجمع کردند که پس از حضور برخی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در بین آنها تجمع پایان یافت و به محل کار خود برگشتند.

گفتنی است که حدود ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد روز شنبه ۱۱ آذرماه ۱۴۰۲ نیز یکی دیگر از پرستاران این بیمارستان که در حال خدمات دهی به بیماران بود توسط همراه بیمار با چاقو از ناحیه گردن مجروح شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین