تاریخ انتشار:۱۸:۴۸ - ۱۲ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۰نفر از جوانان این استان در صحن حضرت زینب (س) مشغول همکاری هستند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
سردار حسن حکمتیان در همایش مسئولین اتحادیه‌های صنفی و خیرین گچساران ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علی‌ها سیره رفتاری ارزشمندی را داشتند و ایشان شایسته‌ترین زن جهان هستند جایگاه این بانوی بزرگ هر دوعالم در حدیثی که پیامبر اکرم (ص) فرمودند آمده که فاطمه سلام‌الله علی‌ها «ام‌ابیها» و «ام الائمه» علیهم‌السلام هستند.
وی افزود:۱۳ موکب گچساران در ایام اربعین بادل و جان و توأم با شور و شعور حسینی به زوار اربعین خدمت‌رسانی کردند که به‌نوبه خودم از همه موکب داران و خادمین اباعبدالله علیه‌السلام در این شهرستان تشکر و قدردانی می‌کنم.
سردار حکمتیان گفت: کاروان میلیونی انسان‌هایی که به زیارت اربعین می‌روند نیازمند تکریم و احترام هستند و ما نیز ۸۰ موکب در سطح استان و منطقه داریم که در ایام اربعین به زوار خدمت‌رسانی می‌کنند و، اما کار بزرگ را موکب‌های گچساران انجام می‌دهند.
وی ادامه داد: با حمایت و پشتیبانی مردمی ۲۲۰ هزار مترمربع صحن حضرت زهرا سلام‌الله علی‌ها به بهره‌برداری رسید و صحن حضرت زینب سلام‌الله علی‌ها نیز در حال احداث و در مرحله ظریف‌کاری و نازک‌کاری است و قریب ۵۰ نفر از جوانان استان به‌صورت دلی آنجا نیز مشغول همکاری هستند.
رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برای اولین بار ساخت درب باب المهدی حرمین امامین عسکرین علیهم‌السلام را به استانمان دادند که بسیار ارزشمند بود. 
در پایان این آیین که در نماز خانه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران برگزار شد، از برخی خیرین و مسئولان اتحادیه‌های صنفی نیز تجلیل شد. 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین