تاریخ انتشار:۱۸:۵۲ - ۱۱ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از دو کشته و ۱۴ مصدم در پی واژگونی یک دستگاه ون حامل زائران بی بی حکیمه(س) در این استان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا «امین نیکویی نژاد» در گفت و گو با خبرنگاران از امداد رسانی به مصدومین حادثه واژگونی خودروی ون در محور گچساران _ بی بی حکیمه خبر داد و گفت: حادثه انحراف و به دنبال آن واژگون شدن خودروی ون در محور گچساران_بی بی حکیمه، ۵ کیلومتری بی بی حکیمه در ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز ۱۱ آذر ماه سال جاری به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ گچساران اعلام شد.
وی با بیان اینکه بلافاصله پایگاه های اورژانس ۱۱۵ بی بی حکیمه، باباکلان، دیلم، ۱ و ۳ شهری گچساران و ۳ دستگاه آمبولانس از شرکت نفت به محل حادثه اعزام شدند، افزود: متاسفانه در این حادثه دو تن در دم جان باختند.
نیکوئی نژاد بیان کرد: ۱۲ مصدوم حادثه پس از اقدامات لازم درمانی، توسط آمبولانس های اعزامی به سمت بیمارستان شهید رجائی گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد و ۲ مصدوم به بیمارستان شهرستان دیلم استان بوشهر منتقل شدند.

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین