تاریخ انتشار:۱۸:۳۷ - ۰۷ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: ساختمان جدید ۴ پایگاه مقاومت به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور جمعی از مسؤولان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فارس: سرهنگ ناصر صالحی اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج برنامه‌های متعددی در گچساران برگزار شد.

وی بیان کرد: در همین راستا و با حضور برخی از مسوولان شهرستانی، نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج گچساران و امام جمعه شهرستان؛ ساختمان جدید پایگاه مقاومت بسیج قدر پشه کان به نمایندگی از سه پایگاه مقاومت دیگر افتتاح شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران تصریح کرد: در این شهرستان پایگاه مقاومت قدر روستای پشه کان، پایگاه مقاومت آزادگان کوی 108 دستگاه، پایگاه مقاومت شهید حسنی روستای آبریگون و پایگاه مقاومت حضرت زینب سلام‌الله علیها روستای تلخاب شیرین در هفته بسیج افتتاح شد.

صالحی عنوان کرد: این پایگاه‌ها از محل اعتبارات تملک دارایی‌ و با اعتباری بیش از 10 میلیارد ریال احداث‌ شده‌اند.

وی گفت: هدف از احداث این پایگاه‌ها پیشبرد اهداف نظام اسلامی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری از جمله خدمات‌رسانی به مردم، بصیرت افزایی، بالا بردن امنیت منطقه، محرومیت‌زدایی و.... است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران خاطرنشان کرد: بسیج رسالت بزرگی بر عهده دارد و با حضور در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، سازندگی و محرومیت‌زدایی در مناطق شهری و روستایی نقش‌آفرینی کرده است.

صالحی بیان کرد: همواره باید این اصل را مورد توجه قرار داد که تا زمانی کارها با روحیه بسیجی و جهادی انجام شوند نتایج ارزشمند و اثرگذاری را شاهد هستیم و هر زمان از این مهم غفلت کردیم متأسفانه نتایج مطلوبی ندیدیم.

وی ضمن تشکر از همراهی و همگامی مردم روستای پشه کان افزود: یکی از اهداف عالی بسیج، رفع مشکلات و گرفتاری‌های مردم است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران ادامه داد: بسیج اختصاص به یک منطقه جغرافیایی، طبقاتی و قشری ندارد بلکه در همه‌جا حضور دارد و متعلق به همه آحاد جامعه است.

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین