تاریخ انتشار:۱۴:۴۲ - ۰۵ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد با حضور سرزده در شهرستان بهمئی ضمن بررسی وضعیت ارتباطی وزیر ساختی با امام جمعه این شهرستان دیدار وگفتگو کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کهگیلویه بویراحمد،  خداداد خالق پناه با تقدیر از پیگیری های امام جمعه بهمئی به جهت بیان مشکلات حوزه ارتباطات و مخابرات از تریبون نماز جمعه افزود: گوشزدِ مشکلات امری مهم در راستای سرعت بخشی خدمت به مردم است .

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد  در ادامه به تعویض سوئیج ۵هزارشماره ای مرکز شهرستان از کیاتل به کارین اشاره کرد وگفت ؛انجام این مهم در راستای پایداری ارتباطات انجام گرفت و مخابرات این آمادگی دارد که تلفن ثابت و ADSL ( اینترنت خانگی) به متقاضیان ارایه دهد

وی خاطرنشان کرد ، علاوه بر ارایه خدمت توسط دیگر اپراتورها ،تعداد ۱۵سایت همراه اول در این شهرستان راه اندازی گزدید که تعداد ۹سایت آن فول تکنولوژی و ۶سایت دیگر 3Gو2G است و در شهر لیکک ۶ سایت موبایل ( ۴سایت در شهر ، ۲سایت در محدوده شهر ، سیاه شیر وگچ بلند )فول تکنولوژی نصب ودرحال ارائه خدمت وپوشش ارتباطی واینترنتی می باشد و قسمتی از شهر منتهی به خیابان‌های قدس، شریعتی ومحدوده پمپ بنزین دارای مشکلات ارتباطی است و جهت رفع این مهم، مجوز احداث یک سایت اخذ و تملک زمین در خیابان شریعتی با عملیات حفاری و اجرای فیبر نوری (۲۰۰ متر) انجام شد ولی معارضین محلی با ادله های واهی وبی پایه واساس از ادامه روند کار جلوگیری نمودند .

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد گفت : جهت رفع مشکل ارتباطی مکانی دیگر جهت نصب سایت مشخص و پیمانکار آن نیز شروع به کار نمود و متاسفانه دیگر معارضین با همان ادله های واهی از ادامه روند شروع به کارشکنی کردند وبا تجمع در محل نصب سایت از ادامه روند کار جلوگیری نمودند و مستندات این مهم در محاکم قضایی و انتظامی شهرستان بهمئی موجوداست و فرماندار محترم شهرستان ، اعضای محترم شورای شهر و شهردار ، حجت الاسلام افروغی امام جمعه محترم سابق در جریان این پیگیری ها ، رایزنی ها و کارشکنی های معارضین هستند و حتی در یک مورد منتج به طرح دعوی و صدور حکم گردیدو حتی امام جمعه محترم سابق این شهر با معارضین صحبت و متاسفانه منتج به نتیجه نشد وامید می‌ رود امام جمعه محترم شهرستان بهمئی با نفس پدرانه خود جهت رعایت حقوق عامه به این موضوع ورود تا مشکلات ارتباطی این محدوده ازشهر مرتفع شود و ان شاءالله در صورت همکاری مردم در کمترین زمان ممکن سایت موبایل فول تکنولوژی نصب و مشکل ارتباطی شهر لیکک مرتفع خواهد شد.

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد به اجرای فیبر نوری جهت مجتمع ادارات شهرستان اشاره کرد وگفت ؛ فیبر نوری اختصاصی کمیته امدادو بیمارستان شهر لیکک به اتمام رسیدو مخابرات آمادگی دارد برای تمامی سازمان ها، نهادها، شرکت هاوموسسات اعم از دولتی وخصوصی فیبرنوری اختصاصی را در کمترین زمان ممکن اجرا کند.

 

مهندس خالق پناه به وجود ۱۷مفصل به دلیل پارگی وقطع وصل فیبر نوری در ورودی شهر لیکک وتاثیر آن بر افت کیفیت فیبر نوری و شبکه انتقال اشاره کرد وگفت : خوشبختانه تغییر مسیر شبکه انتقال در ۲۰روز گذشته در دستور کار قرار گرفت و ظرف پایان هفته DONTIME آن انجام وثاتیر بسیار مطلوبی بر کیفیت وپایداری شبکه شهرستان خواهد داشت.

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد در پایان به نیاز مبرم شهرستان به مسیر دوم پروتکشن دوم از لنده به لیکک اشاره کرد وگفت انجام این مهم در دستور اداره کل فناوری اطلاعات وارتباطات قرار گرفته وان شاءالله درصورتی به مخابرات منطقه ابلاغ شود در موعد مقرر به سرانجام خواهد رسید


حجت الاسلام اسماعیل صلواتی امام جمعه شهرستان بهمئی در این دیدار به صورت ویژه از سرپرست مخابرات منطقه به جهت توجه به وضعیت ارتباطات ومطالبات مردمی در راستای فراهم نمودن تامین ارتباطات پایدار و بهرمندی مردم را در نقاط مختلف تقدیر وتشکر نمود.
امام جمعه شهرستان بهمئی گفت ؛ امام جمعه هم سخنگوی انقلاب و نظام اسلامی است و در این نظام توحیدی بایستی اصول و مبانی انقلاب و نظام اسلامی را بیان کند و مواضع نظام را تبیین کند حقوق نظام را بر مردم بیان کند و خطرات و آفاتی که نظام اسلامی را تهدید می کند با مردم در میان بگذارد و خدمات این نظام اسلامی که عملکرد مسئولان می باشد را بیان کند فرایند همه اینها امید و امید آفرینی برای مردم است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین