کد خبر: ۲۱۶۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۱۷:۵۴ - ۰۳ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمدگفت: سایتی که ثبت نام پتروشیمی گچساران در آن صورت می‌گرفت طبق آخرین توافق ما با آقای علی عسگری رئیس هلدینگ خلیج فارس قرار است به زودی مجدداً باز شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سید علی احمدزاده در گفت‌وگو با فارس در خصوص پتروشیمی این شهرستان اظهار کرد: برای پتروشیمی و صنایع بزرگ، کهگیلویه بویراحمد یک تصمیم واحد گرفته شده که باید در کل استان اجرا شود.

وی بیان کرد: طبق تصمیم گرفته شده باید برای به کارگیری نیروها در صنایع بزرگ مقیاس کهگیلویه و بویراحمد ۷۰ درصد بومی آن شهرستان و ۳۰ درصد نیز بومی دیگر مناطق کهگیلویه و بویراحمد انتخاب گردد.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این تصمیم باید در پتروشیمی گچساران، دهدشت، میدان گاز مختار، پتروشیمی چرام که به زودی وارد مدار ساخت قرار می‌گیرد اجرا شود. احمدزاده عنوان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد به سه منطقه تقسیم شده است.

وی گفت: این مناطق شامل بویراحمد، دنا و مارگون یک منطقه، کهگیلویه، چرام، لنده و بهمنی نیز منطقه دیگر و گچساران و باشت نیز یک منطقه تقسیم شده است.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طبق تصمیم اتخاذ شده، پتروشیمی گچساران نیز باید ۷۰ درصد نیروهای خود را از گچساران و باشت و ۳۰ درصد مابقی را از بقیه شهرستان‌های استان به کار گیرد.

احمدزاده با اشاره به تکذیب بدخی شایعات در خصوص به کارگیری نیروهای پتروشیمی گچساران بیان کرد: در پتروشیمی گچساران نیز مانند دیگر صنایع بزرگ مقیاس استان طبق تصمیم اعلام شده عمل خواهد شد.

وی افزود: سایتی که ثبت نام پتروشیمی گچساران در آن صورت می‌گرفت طبق آخرین توافق ما با آقای علی عسگری رئیس هلدینگ خلیج فارس قرار است این سایت به زودی مجدداً باز شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بازگشایی مجدد این سایت به مدت یک هفته انجام خواهد شد و متقاضیان شرکت در آزمون پتروشیمی گچساران می توانند به آن مراجعه کرده و مراحل ثبت نام خود را طی کنند.

 احمدزاده اضافه کرد: طبق این توافقات صورت گرفته دیگر سابقه کار و بیمه برای ثبت نام در آزمون پتروشیمی گچساران لازم نیست، هر بومی استان کهگیلویه و بویراحمد طبق سهمیه عنوان شده می‌تواند در این آزمون شرکت کند.

وی گفت:  این افراد بر اساس سهمیه‌ای که اعلام شده با هم رقابت خواهند کرد.

احمدزاده بیان کرد: همه موظف به رعایت این قانون اعلام شده هستند، و این در شورای تامین استان نیز مصوب گردیده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بی پارتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
من اونجا کار کردم اگه قرار باشه باز هم اون شغلی ک واسه استانی ها فعاله انتخاب کنم برا ثبت نام فایده ای نداره باید برای همه ی شغلهای درصد تقسیم 30به هفتاد باشه
ناظر بی طرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
با نام و یاد خدای بزرگ. اولاً این مصوبه قانون نیست و نظر شخصی آقای استاندار و تیم همراه ایشان است و نمی تواند به عنوان قانون تلقی شود. ثانیاً پتروشیمی گچساران پس از سالهای طولانی به بهره برداری رسید و معلوم نیست پروژه های دو منطقه دیگر بعد از چندسال به بهره برداری برسند و استانداری سالها بعد کی باشد و آیا نظر استاندار سالها پیش را قبول داشته باشد! و این تقسیم بندی هیچ مبنای قانونی و حقوقی نداشته و شائبه منطقه گرایی و تقابل در شهرستانهای استان را به ذهن متبادر میکند... ثالثاً این آزمون نه اولین آزمون استخدامی در کشور ماست و نه آخرین خواهد بود و این تصمیم بسیار غیر منطقی به نظر می رسد و بایستی بر اساس قوانین استخدامی کشور عمل شود و نه براساس سلیقه شخصی آقای استاندار! در همه آزمون ها سهمیه بومی شهرستانی و استانی با یک ضریب مشخصی در نتایج آزمون اعمال می شود که در قوانین استخدامی و آزمونهای مختلف وجود دارد و این بدعتی که آقای استاندار از آن به عنوان قانون یاد می کند، بسیار ناعادلانه و جای پیگرد قانونی دارد. مطمئن باشید از طریق مجاری اداری و حقوقی مربوطه پیگیری خواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین