تاریخ انتشار:۱۵:۴۶ - ۱۵ آبان ۱۴۰۲
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سفر دوم رئیس جمهور به این استان، افزون بر ۱۰ هزار میلیارد ریال برای حوزه آموزش و پرورش در قالب فصل آموزش ار نظر گرفته شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

برنا: سید علی احمدزاده در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بیش از ۴۸۳ مدرسه سنگی و ناایمن در استان وجود دارد که یکی از دلایل ترک تحصیل دانش آموزان محسوب می‌شود.

وی افزود: بخش زیادی از اعتبار اختصاص یافته در سفر دوم رئیس جمهور به فصل آموزش برای بازسازی مدارس سنگی و ناایمن استان در نظر گرفته شده است.

احمدزاده عنوان کرد: طبق مصوبه متمم سفر نخست رئیس جمهور به استان، مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش آموز در استان برچیده شدند و استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه برچیدن مدارس کانکسی به عنوان استان پیشرو شناخته شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در ۲ سال اخیر، ساخت ۳۳ مدرسه با اعتباری افزون بر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از طرح محرومیت زدایی آغاز شد که تا پایان امسال ۳۰ مدرسه تحویل موقت می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین در مدت ۲ سال اخیر، تعداد ۳۳ زمین چمن مصنوعی درون مدرسه‌ای ساخته و تحویل شده و ۳۶ زمین چمن مصنوعی دیگر نیز در دست اقدام است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین