تاریخ انتشار:۱۶:۵۲ - ۱۲ آبان ۱۴۰۲
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛
عصر دنا: رییس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارگروه پیشگیری از تخلفات انتخاباتی از ماه‌ها پیش در دستگاه قضایی استان تشکیل شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
رییس ستاد انتخابات استان در همایش معتمدان و هیات‌های اجرایی و نظارتی انتخابات در شهرستان بهمئی بر ضرورت آسیب شناسی جدی فرآیند‌های انتخابات‌های گذشته در همه شهرستان‌ها و حوزه‌های انتخابیه تاکید کرد و گفت: هیات‌های اجرایی و نظارت باید با دقت و با نگاهی به گذشته نقاط قوت را تقویت و سعی در رفع نقاط ضعف کنند.
جواد هاشمی تاکید کرد: همه راه‌ها و منفذ‌های احتمالی برای بروز تقلب و یا تخلفات انتخاباتی بسته شده و تدابیر لازم از سوی ستاد انتخابات کشور در این راستا با جدیت عملیاتی شده است.
وی افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده همه فرآیند‌های انتخابات تا روز اخذ رای به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و حتی آن فردی که یک بار در جایی رای داد به صورت برخط در سراسر کشور مشخص است و امکان رای مجدد به هیچ وجه وجود ندارد.
هاشمی مهر گفت: حتی در زمینه تعرفه‌های انتخاباتی نیز فرآیند‌هایی جدید تعریف شده که هیچ راهی برای انجام تقلب و تخلفی از هیچ شخصی وجود نداشته باشد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارگروه پیشگیری از تخلفات انتخاباتی از ماه‌ها پیش نیز در دستگاه قضایی استان تشکیل و جلسات متعدد و منظمی در این راستا برگزار شده است.
وی ادامه داد: همچنین هیات‌های نظارت نیز به طور مرتب همه تخلف‌های کاندیدا‌ها و داوطلبان انتخاباتی را رصد و مستند سازی می‌کنند و به موقع در اختیار مراجع ذیصلاح قرار می‌دهند.
رییس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد به مردم، داوطلبان و هواداران اطمینان داد که همه برنامه ریزی ها، راهکار‌ها و تدابیر لازم نظارتی، امنیتی و اجرایی برای برگزاری انتخاباتی شکوهمند، پرشور و در عین حال امن و سالم انجام شده است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین با اشاره به روند تشکیل هیات‌های اجرایی در سطح شهرستان‌ها و برخی نگرانی‌هایی که در این راستا وجود داشت، گفت: تایید و انتخاب این هیات‌ها بر اساس ماده ۳۹ قانون انتخابات بر عهده شخص فرماندار است.
فرماندار بهمئی هم در این نشست گفت: امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت سالم چهار مؤلفه اصلی در انتخابات پیش‌رو است و وظیفه ما به عنوان مجریان انتخابات، برگزاری یک انتخابات سالم و بی‌طرفانه است تا آرامش و اطمینان مورد نیاز جامعه فراهم شود.
علی محمدی افزود: تعامل و هماهنگی خوب مجموعه فرمانداری و بخشداری ها، هیأت اجرایی و هیات نظارت چشم‌انداز خوبی را برای برگزاری انتخابات باشکوه و سالم و مشارکت حداکثری فراهم خواهد کرد.
حبیبی منش دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی هم گفت: همه باید با رعایت عدالت و قانون تلاش کنیم که امید آفرینی و نشاط را در جامعه ایجاد کنیم تا در دوم اسفندماه شاهد مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای باشیم.
امام جمعه لیکک هم گفت: رعایت حق مردم از مهمترین موضوعات مطرح در حوزه انتخابات است و رعایت این موضوع در برگزاری یک انتخابات سالم و موثر نقش دارد.
حجت الاسلا م اسماعیل صلواتی افزود: مسئولان باید قدر و ارزش نعمت بزرگ حضور مردم در صحنه‌های مختلف را بدانند و با خدمت‌رسانی بیشتر به این مردم، زمینه مشارکت و حضور آن‌ها را در همه صحنه‌ها فراهم کنند.
جوانمردی رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان بهمئی هم در این جلسه با برشمردن قوانین و راهکار‌های مختلف و دعوت همگان به اجرای قانون گفت: تلاش مجموعه شورای نگهبان برای برگزاری انتخاباتی سالم و با مشارکتِ بالا، و انتخاب افراد شایسته است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین