تاریخ انتشار:۱۴:۰۱ - ۰۸ آبان ۱۴۰۲
عصر دنا: رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد در جمع بانوان بهمئی بر ضرورت مشارکت زنان و بانوان توانمند در عرصه انتخابات تاکید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

معاون سیاسی و امنیتی استاندار در همایش بانوان بهمئی با موضوع انتخابات که با حضور زنان فعال در عرصه‌های مختلف در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد بر ضرورت همکاری گسترده و مشارکت زنان و بانوان توانمند استان و این شهرستان در عرصه انتخابات و نقش آفرینی آنان تاکید کرد و گفت: امروزه نقش موثر و تاثیر گذار بانوان در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی انکارناپذیر است و در این دوره از انتخابات بانوان ما می‌توانند با حضور و مشارکت خود در خلق حماسه‌ای عظیم سهیم باشند.
جواد هاشمی مهر با بیان اینکه، مشارکت بانوان در همه فعالیت‌های سیاسی یک ضرورت است افزود: معیار‌هایی از قبیل پاکدامنی، دوری از فساد، امانتداری، کارآمدی در مدیریت اجرایی کشور، شناختن نیاز‌های جامعه و مردم، ذکاوت و با برنامه بودن به عنوان ویژگی‌های یک نماینده اصلح است که باید توسط زنان و مادران برای اعضای خانواده و عموم تشریح شود.
وی با اشاره به اینکه، مردم باید انتخاب صحیح و پرهیز از مسائل قومی، قبیله‌ای و عشیره‌ای را در دستور کار خود قرار دهند تا آثار مثبت آن را در آینده مشاهده کنند گفت: وظیفه ما خدمت به مردم و برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور است و مجریان انتخابات باید عمل به قانون را سر لوحه کار خود قرار دهند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: باید از بانوان فعال، قانونمند و فرهیخته که مسئولیت تاریخی دعوت مردم به مشارکت در انتخابات را بر عهده دارند حمایت شود.
هاشمی مهر با تاکید بر اینکه مجریان انتخابات مکلف به رعایت اصل بی طرفی هستند، عنوان کرد: سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت اولویت اصلی مسئولان در انتخابات است و رفع مشکلات در حوزه فرمانداری‌ها برای انتخابات از تاکیدات ستاد انتخابات است و در راستای رفع مشکلات احتمالی اقدامات لازم صورت گیرد.
فرماندار بهمئی هم در این مراسم بر لزوم فراهم کردن مقدمات و بستر‌های لازم جهت برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور تأکید کرد و از آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات در اسفندماه خبر داد.
علی محمدی با تاکید بر اینکه تلاش همه ما بر برگزاری انتخاباتی عادلانه، سالم، قانونمند و با شکوه در حوزه شهرستان بهمئی است گفت: انتظار می‌رود بانوان در انتخابات حضوری با اقتدار و شایسته داشته باشند، همانگونه که تاکنون در همه عرصه‌ها توانمندی خود را اثبات کردند، در پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح نیز کارآمدی و توانمندی خود را به نمایش بگذارند.
وی در خصوص مشارکت زنان در دو انتخابات پیش رو گفت: انتخابات پیش رو بسیار حائز اهمیت است و باید بانوان در تمام عرصه‌ها به خصوص مسایل فرهنگی اجتماعی فعال‌تر عمل کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین