تاریخ انتشار:۱۲:۱۹ - ۳۰ مهر ۱۴۰۲
معاون قرارگاه خاتم الاوصیاء در یاسوج مطرح کرد؛
عصر دنا: معاون قرارگاه خاتم الاوصیاء گفت: تیم های دانش آموزی به منظور شرکت در لیگ جت باید در مدارس سراسر کشور تشکیل شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

.محمد جعفر دوستدار درکارگاه آموزشی جهاد تبیین ویژه معاونان پرورشی مدارس شهرستان بویراحمد در یاسوج با اشاره به هجمه ها و تبلیغات سنگین دشمنان علیه ایران اسلامی گفت:دشمنان با ناامید شدن از جنگ مستقیم و رویارویی با ملت ایران اسلامی ،سیاست جنگ نرم و به راه انداختن تبلیغات سنگین علیه نظام و انقلاب اسلامی را در پیش گرفته اند گفت:آنها با بکارگیری صدها شبکه ماهوره ای و شبکه های اجتماعی به دنبال ایجاد فاصله بین جوانان و نوجوانان ایران اسلامی با بدنه نظام و انقلاب بوده که داشتن بصیرت و آگاهی کافی هم برای مسئولان و هم برای خانواده ها برای مقابله با ترفندهای آنها لازم و ضروری است.
دوستدار ، نهادینه کردن جهاد تبیین به شیوه مطلوب و ایده آل در مدارس و در بین دانش آموزان را برای مقابله با توطئه شبه افکنی و ایجاد انحرافات فکری و ذهنی در بین جوانان و نوجوانان توسط دشمنان را ضروری دانست و افزود:یکی از رویکردهای تشکیل لیگ جت یا همان جهاد تبیین در مدارس شکستن محاصره سنگین تبلیغاتی دشمنان و نجات سرمایه های آینده این مرز و بوم از دام آنها است.
وی از تشکیل 3 هزار تیم دانش آموزی در لیگ جت در استان فارس در سال گذشته خبر داد و گفت: امسال تاکنون استان هایی نظیر کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان،خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری و سمنان در زمینه تشکیل تیم های دانش آموزی در لیگ جت پیشتاز هستند.
دوستدار با بیان اینکه پس از تشکیل تیم ها و معرفی کتاب های مربوطه دانش آموزان در سه مرحله منطقه ای ،استانی و کشوری با هم به رقابت می پردازند افزود:کتاب یک ون شیعه ویژه پسرها،بی پرده با حجاب ویژه دختران و کتابی با عنوان اکسیر یا همان اصول کلی سواد یک رسانه به عنوانی کتابی مشترک برای خواندن و شرکت در لیگ جت برای دانش آموزان الزامی است.
وی از مدیران مدارس ، مربیان پرورشی و تربیتی خواست تا با مشارکت ادارات و اولیاء کتاب های مورد نظر را تهیه و در اختیار دانش اموزان قرار دهند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این کارگاه آموزشی بر لزوم نقش آفرینی مسئولان و جوانان در جهاد تبیین با تولید محتواهای فاخر و ارزشمند متناسب با فرهنگ اصیل ایران اسلامی برای مقابله با تحریف و ارشاد افراد اغفال شده توسط دشمنان اشاره کرد و گفت: جهاد تبیین بنا به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی در این برهه زمانی فریضه ای قطعی،ضروری و فوری است.
حسنعلی عزت خواه با بیان اینکه امروز در همه زمینه ها و عرصه ها نیازمند نهادینه سازی جهاد تبیین هستیم افزود:تحقق این مهم در جامعه نیازمند داشتن بصیرت،دانایی،سواد رسانه ای قوی و آگاهی کافی است.
وی با بیان اینکه امروزه دشمنان بدنبال ساختن محتواهای ذهنی با حجمی از دروغ پراکنی ها ،انحرافات،تهمت ها و حرف های خلاف واقع در ذهن نوجوانان و جوانان این مرز و بوم هستند گفت: مسئولان و خانواده ها باید در برابر این همه هجمه بیشتر متعهد و مسئولیت پذیر باشند.
حسنعلی عزت خواه افزود: آموزش و پرورش این آمادگی را دارد تا با همکاری و هم فکری از ظرفیت های صاحب نظران و کارشناسان کشور و استان برای تبیین جهاد تبیین در مدارس استان استفاده کند.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین