تاریخ انتشار:۲۱:۱۴ - ۲۶ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جنایت دیشب اسرائیل در بیمارستان المعمدانی تنها جنایت علیه مردم فلسطین و غزه نبود بلکه جنایت علیه تمام بشریت بود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فارس: سید علی احمدزاده در تجمع مردم یاسوج در محکومیت جنایت شب گذشته رژیم کودک‌کش اسرائیل در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه گفت: امروز یک روز خاص است تمام مردم آزادی‌خواه جهان جمع شدند و خشم و انزجار خود علیه اقدام رژیم نسل‌کش اسرائیل را نشان دهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: عده‌ای نابخرد و نادان به سردستگی آمریکا ملت مظلوم و بی‌دفاع غزه و فلسطین را به خاک و خون کشیدند و در حال نسل کشی در غزه هستند.

وی با بیان اینکه مسلمانان در مقابل این پدیده زشت نسل کشی در غزه سکوت نکنند، افزود: وظیفه کشورهای اسلامی در قبال جنایت فجیع بمباران بیمارستان و کشتار زنان و کودکان بیمار، مظلوم و بی‌دفاع سنگین‌تر است و سران کشورهای اسلامی در میدان مبارزه با دشمنان حضور داشته باشند که وعده الهی در آزادی قدس شریف نزدیک است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مطالبه مردم آزادی‌خواه جهان جلوگیری از کشتار مردم مظلوم غزه و پایان یافتن نسل کشی توسط اسرائیل غاصب است. 

احمدزاده با اشاره به اینکه جنایت شب گذشته اسرائیل تنها علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه نبود بلکه جنایت علیه تمام بشریت بود، گفت: همه دنیا باید علیه این جنایتکاران به پا خیزند.

وی با اشاره به اینکه جنایت و نسل کشی اسرائیل در غزه محکوم است، گفت: کشتار مردم بی گناه و زنان و کودکانی که برای درمان در بیمارستان حضور داشتند محکوم است.

احمدزاده خاطرنشان کرد: تمام مجامع دنیا این اقدام ضد بشری را محکوم کنند و علیه این جنایتکاران مقابله کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین