کد خبر: ۲۱۱۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۳:۰۲ - ۰۶ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور حضور در اختتامیه جشنواره فیلم و عکس یاسوج_ دنا وارد مرکز کهگیلویه و بویراحمد شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

شرکت در اختتامیه جشنواره فیلم و عکس یاسوج _ دنا، بازدید از مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری (تالار مرکزی یاسوج)، دیدار با نماینده ولی فقیه و  شرکت در یادواره هزار و ۲۲۵ شهید تیپ۴۸ فتح استان از مهمترین برنامه های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

گفتنی است چندین مجتمع فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که چند سال از روند ساخت آن‌ها می‌گذرد، اما به دلایل مختلفی از جمله کمبود اعتبار تکمیل نشدند که نگاه ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شخص وزیر را می‌طلبد.

یکی از این مهمترین طرح های فرهنگی و هنری کهگیلویه و بویراحمد، مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری (تالار مرکزی یاسوج) که بیش از یک دهه از آغاز عملیات اجرایی آن می‌گذرد و مردم این استان امیدوارند در این سفر تصمیم موثری برای این طرح اتخاذ شود.

نبود سینما در مرکز کهگیلویه و بویراحمد دیگر مطالبه مردم کهگیلویه و بویراحمد از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
همشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
واقعا باید تاسف خورد براتون چطور خودتون خجالت نمیکشید وزیر باید با پرواز شیرار بیاد و شما هم برید سرآبتاوه پیشوازش آخه تا کی حقارت تا کی تحقیر پس کو پروازهای هواپیمای خودتون
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین