کد خبر: ۲۱۱۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۸:۲۹ - ۰۴ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیر مرکز خدمات استان با اشاره به اینکه در بخش عمرانی حوزه مسولیین حمایت کردند و توجه شده است اظهار کرد: متاسفانه در بخش برنامه و پشتبانی و نقش آن‌ها در اجتماع از خواهران طلبه حمایت و توجه چندانی نمی‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش خبرنگار عصر دنا، آیین افتتاحیه سال تحصیلی حوزه حضرت زینب(س) شهر دهدشت و گرامی داشت هفته دفاع مقدس با حضور مسولیین استانی و شهرستانی در مدرسه برگزار شد.

در این مراسم مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان کهگیلویه و بویر با اشاره به نقش مهم بانوان طلبه گفت:حوزه‌های علمیه خواهران را باورم کنیم از این جهت که تاثیر گذارند.

جعفری مهر افزود: دشمن هم به تاثیر گذار آن‌ها پی‌برده و هجمه‌ای که دشمن در عرصه فردی و خانواده نسبت به زن و نقش اجتماعی آن‌ها متمرکز شده است کم نیست .

وی گفت: قطعا بانوان طلبه حاضر در جلسه در جامعه تأثیر گذارند مشروط به اینکه مسولیین باور کننند و در حمایت این قشر کوتاهی نکنند.

مدیر مرکز خدمات استان با اشاره به اینکه در بخش عمرانی حوزه مسولیین حمایت کردند و توجه شده است اظهار کرد: متاسفانه در بخش برنامه و پشتبانی و نقش آن‌ها در اجتماع از خواهران طلبه حمایت و توجه چندانی نمی‌شود

جعفری مهر عنوان کرد: یکی از فعالیت‌ها و آخرین فعالیت خواهران، طرح بلاغ تابستان امسال بود که ۱۰۰ طلبه مبلغ با حدود ۱۰۰۰ دانش آموز و بدون اعتبار حداقل چهل روز فعالیت داشتند

وی با عنوان خاطره‌ای از اردویی ۴۵۰ نفری دانش آموزان طرح بلاغ دهدشتی با حضور مهمان و مسئول کشوری که در چرام برگزار شد گفت: مسول و مهمان کشوری تعجب کرد و گفت در هیچ جا چنین اجتماعی ندیده بودم.

مدیر مرکز خدمات استان با اشاره به نقش تبلیغی و تربیتی طلاب خواهر در کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: در واقع کمک به این خواهران و حوزه‌ها سرمایه گذاری و پیشگیری از خیلی هزینه‌های هست که جا‌های دیگر پرداخت میکنیم که شاید نتیجه هم نگیریم.

آیین افتتاحیه سال تحصیلی طلاب حوزه علمیه خواهران در دهدشت+ عکس

آیین افتتاحیه سال تحصیلی طلاب حوزه علمیه خواهران در دهدشت+ عکس

آیین افتتاحیه سال تحصیلی طلاب حوزه علمیه خواهران در دهدشت+ عکس

آیین افتتاحیه سال تحصیلی طلاب حوزه علمیه خواهران در دهدشت+ عکس

آیین افتتاحیه سال تحصیلی طلاب حوزه علمیه خواهران در دهدشت+ عکس

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سهیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
سلام علیکم خداقوت
خبر سرشار از اشکالات تایپی است
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین