تاریخ انتشار:۱۸:۰۹ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۲
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: تا ساعت ۲۴ هشتم شهریورماه، به تعداد ۶۸۱۷ مسافر با ۲۲۰ سفر از مبادی مختلف استان بوسیله ناوگان عمومی به مرز شلمچه به صورت رفت اعزام شده اند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد، تا ساعت ۲۴ هشتم شهریورماه، به تعداد ۶۸۱۷ مسافر با ۲۲۰ سفر از مبادی مختلف استان بوسیله ناوگان عمومی به مرز شلمچه به صورت رفت اعزام شده اند.

۲۲۰ سفر با استفاده از حداکثر ظرفیت ناوگان اتوبوسی استان جهت تسهیل اعزام زوار محترم اربعین حسینی (ع) با اخذ شرایط ایمنی، در سطح استان زائرین هم استانی را به مرز شلمچه با تمام توان و ظرفیت جابجا می‌کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با استقرار جایگاه اسکان در کنار سایر ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ها، همکاران ما به تعداد ۵ نفر ملبس به کاور راهداری، مبادرت به خدمات رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) هستند.

عابد محمدی افزود: با برنامه ریزی و طرح بزرگ ملی که به دستور وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور انجام شد، در روز دوم شهریور ماه با استقرار یک عدد کانکس و ۵ نفر از کارشناسان حوزه حمل و نقل مسافر و معاونت حمل و نقل استان کهگیلویه و بویراحمد، در پایانه مرزی شلمچه مستقر شدند که ۲۲۰ سفر با استفاده از حداکثر ظرفیت ناوگان اتوبوسی استان جهت تسهیل اعزام زوار محترم اربعین حسینی (ع) در خصوص وظایف محوله ساماندهی می‌کنند.

معاونت حمل ونقل استان که در مرز شلمچه حضور دارد به شور و شعف مردم اشاره و اظهار داشت: برودت هوای گرم خدمات را سخت کرده است.

مهرجو فرخی گفت: طرح راه نجات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور تا روز بیستم شهریور ماه ادامه خواهد داشت و تلاش می‌کنیم که با تمام تلاش و ظرفیت موجود خدمات رسانی را خالصانه ارائه نماییم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین