تاریخ انتشار:۱۹:۳۶ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای تکمیل ورزشگاه قله رئیسی ۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مدیرکل ورزش و جوانان این استان با اشاره به اینکه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری، هتل ورزش یاسوج و ورزشگاه قلعه رئیسی در سفر دوم رئیس جمهور و هیات دولت به استان از طرح های اصلی در حوزه ورزش بودند، گفت: با رایزنی‌های انجام شده اعتبارات خوبی به تکمیل این طرح ها اختصاص یافته است و امید داریم باجذب این اعتبارات این سه طرح تکمیل شوند.
عین الله دهفان با بیان اینکه ورزشگاه قلعه رئیسی بیش از ۴میلیارد تومان اعتبار دارد و پیمانکار از هفته آینده آغاز بکار می‌کند بیان کرد:این طرح در حال حاضر ۷۵درصد پیشرفت کاری دارد و عملیات چمن ریزی آن به زودی آغاز می‌شود.
دهقان عنوان کرد: برای ساخت ورزشگاه قلعه رئیسی تاکنون ۴۳ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و این طرح برای تکمیل و افتتاح به ۵۰میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمدگفت: ورزشگاه ورزشی قلعه رئیسی در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع در سال ۱۳۸۵ کلنگ زنی شد.
وی محل تامین اعتبارات این پروژه را ملی و استانی عنوان کرد و افزود: در صورت تامین اعتبار لازم این طرح تا پایان سال افتتاح می‌شود.
دهقان عنوان کرد: ورزشگاه قلعه رئیسی دارای سکو، فنس، رختکن و سیستم روشنایی است.
در نشستی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان به همراه رئیس ورزش و جوانان شهرستان و همچنین کارشناسان فنی ورزش و جوانان و مسئولان شهری قلعه رئیسی و جمعی از ورزشکاران مشکلات ورزشی به خصوص استادیوم قلعه رئیسی در دستور کار قرار گرفت.
ایزدخواه، بخشدار چاروسا با تاکید بر اینکه در گذشته برای تکمیل استادیوم ورزشی قلعه رئیسی کم کاری شد، گفت: چاروسا از ظرفیت های چشمگیری در حوزه ورزش به ویژه فوتبال، هندبال و دومیدانی برخوردار است .
وی افزود: اگر مشکل استادیوم ورزشی قلعه رئیسی برطرف شود بخش زیادی از مشکلات ورزشی بخش چاروسا برطرف می شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین