کد خبر: ۲۰۷۹۶
تعداد نظرات: ۴۷ نظر
تاریخ انتشار:۲۳:۰۵ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
یادداشت دریافتی؛
عصر دنا: جناب آقای بهرامی، شما در هنگام ثبت‌نام برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از آسیب قومی و سیاسی گفته‌اید. حال پاسخ دهید که آیا در دوره حضور شما در راس شهرداری یاسوج، استخدام‌ها و جذب نیرو رنگ و بوی طایفه‌ای و تبعیض‌آمیز نداشت؟! در واگذاری‌ها، کارنامه شما راجع به قومیت سیاه است یا سفید؟
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

یادداشت دریافتی- محمد زارع: چرا محمد بهرامی پس از شکست‌های پیاپی، تغییر رویه نداده و هنوز‌ دلبسته و وابسته به بزرگان مردود اصول‌گرای سنتی است؟

آیا شخصی که قادر به تغییر خود نیست، قادر به تغییر محیط می‌باشد؟

چرا محمد بهرامی هنوز فاجعه‌ای به نام جمعه‌بازار (حلبی‌بازار) در مرکز یاسوج را جز افتخارات عملکرد شهری خود در شهرداری یاسوج قلمداد می‌کند؟

چرا محمد بهرامی برای توجیه عملکرد طایفه‌گرایی خود در شهرداری یاسوج، از تقسیم غرفه‌های جمعه بازار میان مردم دیگر طوایف استفاده می‌کند؟

آقای دکتر محمد بهرامی، کدام یک از وابستگان و دوستان نزدیک جنابعالی حاضر بودند نشستن پشت میز کارمندی و صورت‌ وضعیت‌های چرب پیمانکاری را با دستفروشی در جمعه‌بازار ناایمنِ شهر یاسوج عوض نمایند؟

بخش اول:

محمد بهرامی چهره تکراری، ناموفق و دارای سه شکست پیاپی در انتخابات سه دوره قبلی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون است. به دلایلی که شرح مفصل آن در یادداشت آتی منتشر خواهد شد، شانسی برای پیروزی ندارد ولی به دلیل دلبستگی به اصولگرایان سنتی بویراحمد و ناامید شدن از حمایت اصلاحات بویراحمد و از سر استیصال ودرماندگی، دست به دامان تاجگردون برده است. اما‌ ضرورت دارد که اظهارات متناقض ایشان در زمان ثبت‌نام برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس، نقد و یا پاسخ داده شود.

جناب آقای محمد بهرامی، جنابعالی در روز ثبت‌نام دلیل حضور در انتخابات مجلس را خواست مردم دانسته‌اید؛ اما جناب دکتر، بدانید حضور شما در انتخابات مجلس خواست مردم نیست، بلکه خواسته و تصمیم شخص خودتان است. اگر مردم و آینده مردم مدنظر شما بود، با چهار دوره حضور در انتخابات مجلس، کوپن طایفه و ایل خود با آن تعداد نخبه را تحت نام اصلاحات نمی‌سوختید و در این چهار دوره، یک درصد تغییر می‌کردید! نه تنها خودتان تغییر نکردید و همچنان در یک سیکل معیوب و باطل گرفتار شده‌اید، بلکه اتاق فکر شما نیز چهره‌های تکراری و با افکار فرسوده است که هر ساله احساس می‌کنند شما پیروز قاطع انتخابات می‌باشید و نباید کسی به شما نزدیک شود تا همه چیز به نام آن‌ها تمام شود و خودشان ساقی منابع، منصب‌ها و فرصت‌ها باشند. زهی خیال باطل!

با اطمینان و استدلال‌های متعدد از اکنون تا انتخابات مجلس (اگر انصراف ندهید) برای شما اثبات خواهیم کرد که اتاق فکر جنابعالی شبیه اتاق فکر اصولگرایان سنتی می‌باشد که بسیار خودخواه، ترسو و منفعت‌طلب هستند و فقط ریش‌های خود را با تیغ زده‌اند اما تفکری یکسان دارند و ریشه‌های آنها به هم پیوند خورده است! آقای بهرامی، بدانید و آگاه باشید که عامل اصلی شکست‌های پیاپی شما همین اتاق فکر ضعیف، سنتی و تمامیت‌خواه است که شما را اسیر و گویی به "سندرم استکهلم" دچار کرده‌ است. آقای بهرامی، شما اگر در مقابل مردم احساس مسئولیت می‌کردید، در طول ۱۶ سال اخیر یک صحبت یا یک نقد نسبت به ضعف‌ها و اشتباهات مدیریتی و یا نقد نسبت به وضع موجود سیاست‌گذاری و مدیریتی در سطوح استانی و ملی با هدف بهبود وضعیت همین مردم مظلوم بیان می‌کردید. بنابراین هدف شما مردم نیست‌، بلکه هدف شما رسیدن به قدرت با ژست‌ها، ادعاها، حرف‌های تکراری و سطحی است! با این رویکرد و راهبرد، بی‌شک شما شکست چهارم را نیز تجربه خواهید کرد و قطعاً در دور آینده نیز حضور پیدا خواهید کرد!!! بسیاری از حامیان شما به درماندگی خود آموخته دچار شد‌ه‌اند و امیدی به موفقیت ندارند.

جناب آقای بهرامی، شما در هنگام ثبت‌نام برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از آسیب قومی و سیاسی گفته‌اید. حال پاسخ دهید که آیا در دوره حضور شما در راس شهرداری یاسوج، استخدام‌ها و جذب نیرو رنگ و بوی طایفه‌ای و تبعیض‌آمیز نداشت؟! در واگذاری‌ها، کارنامه شما با توجه به قومیت، سیاه است یا سفید؟ جهت پاسخ به سوالات و رفع ابهامات فراوانِ دوره مدیریت شما در شهرداری یاسوج، از معاونت حقوقی وقت که برحسب اتفاق ایشان نیز هم طایفه‌ای شما بود کمک بگیرید! برادر عزیز جناب آقای بهرامی، در دوره مدیریت شما در شهرداری یاسوج، از نگهبان تا واحدهای مالی و اداری تا حوزه مهندسی و ‌... رد پای افکار و عملکرد قومی و طایفه‌ای شما مشهود و مبرهن نیست؟ جالب اینکه مانور اصلی، همیشگی و تکراری شما و هوادارانتان در طول تمام دوره‌هایی که در انتخابات حضور داشته‌اید، روی دوران حضور و مدیریت شما در راس شهرداری شهر یاسوج بوده است، غافل از آنکه پاشنه آشیل و چالش اصلی شما همان مدیریت ضعیف، پرهزینه، پرحاشیه و مبتنی بر تفکر قومیتی در شهرداری یاسوج است. البته هم شما حق دارید و هم هوادارانتان که خوراک و محتوای تبلیغات انتخابات را از دوران مدیریت شما در شهرداری یاسوج تامین نمایند، زیرا شما تنها جایگاه مدیریتی که داشتید شهرداری یاسوج بود؛ بعد از آن به دلیل کارنامه ناموفق و عدم نفوذ و تعامل با بدنه قدرت نتوانستید به جایگاهی دست پیدا نمایید و مجموعاً چهره ناموفقی در عرصه مدیریت نیز محسوب می‌شوید. آقای بهرامی، در این دوره از انتخابات عملکرد شما در شهرداری یاسوج بصورت جدی نقد خواهد شد و ناگفته‌هایی بیان خواهد شد، کمی صبور باشید! و نیز آماده باشید که با آرای صادره راجع به شهرداری یاسوج در دوران مدیریت شما، به سراغ شما خواهیم آمد تا پاسخگوی پرسش‌ها و ابهامات باشید.

بهرحال انتظار افکار عمومی این است که لیستی از انتصابات و استخدامی‌ها در دوران شهرداری منتشر نمایید تا حساسیت شما و تقابل شما نسبت به قومیت‌گر‌ایی مشخص گردد!

هنگام ثبت‌نام برای انتخابات مجلس از قومیت گفته‌اید. پرسش این است که حمایت شما از غلامرضا تاجگردون، رنگ و بوی تملق برای ایشان و قومیت‌گرایی نداشت؟ این ارادت شما به آقای تاجگردون و شاگردی شما در مکتب رفاقتی تاجگردون، نقد خواهد شد؛ باز هم صبور باشید. در خبرها آمده به عنوان کسی که مدعی هستید، قرار است در بویراحمد پا جای پای بزرگان سیاست بویراحمد بگذارید اما غلامرضا تاجگردون را قیم خود میدانید!

چرا یک جمله، نظر، تحلیل، نقد و یا یک تعریف راجع به چهره‌های شاخص و مطالبه‌گر اصلاحات از جمله سید محمد خاتمی و ... ندارید و هیچ اظهارنظری درباره هیچ یک از اصلاح‌طلبان، در آرشیو سیاسی شما نیست اما برای تاجگردون پیراهن خود را پاره کردید؟ بله جناب دکتر بهرامی، این رفتار شما نشانه قومیت‌گرایی و احساس ضعف در مقابل تاجگردون است، وگرنه شما نه تنها اندیشه اصلاح‌طلبی ندارید، بلکه بر اساس اندیشه قومیت‌گرایی و نیز منافع سیاسی خود (ترس از رد صلاحیت یا از دست دادن حامیان اصولگرای خود) نظر می‌دهید. یا شاید هم چون در کارنامه خود خواستار برخورد با عوامل اتفاقات ۸۸ و عوامل فتنه بوده‌اید؟!

از آسیب سیاسی گفتید. آسیب سیاسی این است یک فرد بدون سابقه خاصی و تنها با لابی و حمایت پدرخوانده‌های مردود و منفور در جریان اصولگرایی، به جایگاه شهردار یاسوج می‌رسد و پس از مدیریت پرهزینه، پرحاشیه و همراه با ابهامات فراوان در شهرداری یاسوج، سال‌هاست با ریشی تراشیده برای اثبات اصلاح‌طلبی خویش، به صندلی سبز و نرم مجلس چشم دوخته و در تمام این سال‌ها نتوانست منصب و جایگاه مدیریتی برای خود پیدا نماید. آسیب سیاسی این است که جنابعالی با حضورهای مستمر در انتخابات مجلس، فرصت را از دیگر انسان‌های باانگیزه، صاحب اندیشه، دارای ایده و در مجموع شایسته در حوزه سیاسی، سلب کرده‌اید. آیا این لجبازی و خودخواهی، مصداق آسیب سیاسی نیست؟ جناب بهرامی، بزرگترین آسیب سیاست این است که ۱۲ سال در سطح اول سیاست باشید اما به اندازه یک جمله تغییر نکنید و فقط سن شما تغییر نماید و موهای شما از سیاه به سفید تغییر شکل دهد. آسیب سیاست این است که ۱۲ سال کوشش شما این باشد که خود را نامزد اصلاحات معرفی نمایید اما ضعیف‌ترین شخص اصلاحات شما را قبول نداشته باشد!
برادر عزیز، آسیب سیاست این است که ۱۲ سال در مورد موضوعات مهم کشور و در برابر این همه انحصارطلبی، پخمه‌سالاری، تبعیض، تناقض و ناکارآمدی در دو جریان منفور اصولگرایی و اصلاح‌طلبی کوچکترین نقدی نداشته باشید اما هر چهار سال مجدد عنوان می‌کنید مردم از من خواستند!!! دقیقاً مردم چه جسارت، شجاعت و چه ویژگی ممتازی در شما مشاهده کردند که مشتاق و ملتمس حضور شما در انتخابات مجلس باشند؟!

جناب آقای بهرامی، شما در هنگام ثبت‌نام از پتاسیل‌ها و ظرفیت‌های مغفول مانده در استان گفتید. جنابعالی در تمام دوران مدیریت شهرداری، کوچکترین بهایی به ظرفیت‌های مغفول مانده و نخبگان ندادید و شاهد آن نیروهایی می‌باشد که در دهه آخر و نزدیک به بازنشستگی می‌باشند؛ کدام یک نخبه هستند؟؟ بعد از شهرداری نیز با ورود به سیاست، ۱۲ سال اجازه نداده‌اید صدها نفر مستعدتر از شما چه در طایفه و چه در همان جبهه اصلاحاتی که البته خود می‌دانید اصلاح طلب نیستند، اجازه حضور در انتخابات داشته باشند تا برای همیشه منزوی و ناامید شوند! آقای بهرامی، این حضورهای مداوم و همراه با شکست شما، مصداق خودخواهی و فرصت‌سوزی نیست؟ مصداق مغفول ماندن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها نیست؟

نگارنده معتقد است که اتفاقاً آرزوی گروهای قدرت و برخی نهادها و جریان‌ها، قبولی اشخاصی مانند جنابعالی می‌باشد که نقاب اصلاحات بر صورت خود دارید اما از هر اصول‌گرایی محافظه‌کار، راست‌گرا و کم خطرتر هستید. یعنی به نام مردم به مجلس بروید اما به کام گروهای قدرت قدم بردارید.

ادامه دارد ...

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۷
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
در مجموع آقای بهرامی انسان خوب و با شخصیتی هستن ولی متأسفانه دور اطراف ایشان رو آدمهایی گرفته اند که باعث شده سابقه ایشان در شهرداری یاسوج به خطر بیفته. ایشان بعنوان یک شهردار خوب عمل کردند ولی هیچ وقت نمیتونن یک نماینده مجلس باشند. نه قدرت لابی گری دارند نه قدرت نه گفتن به اطرافیان...
محمد
|
Germany
|
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
خدا شاهده اینقدر این متن واقعی هست که کوچکترین خلاف واقعی در آن ندیدم رحمت برشیرمادر نگارنده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
جعل نرمترین بالش
میلاد
|
Germany
|
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
خیلی عجیب است بزور از مردم بخوای که میخوام خادمتون باشم
اقا سه دوره گفتن نه بیخیال
ناشناس
|
Russian Federation
|
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
چندگزفتی تخریب کنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
ههههههههههههههههههههه
خندیدم مشخص است که خطر را احساس کردی برادر دیگه همه میدونند بهتر از بهرامی در حال حاضر در بویراحمد نیست کارنامه ایشون هم مشخص است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
درود بر شرفت
دنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
آقای بهرامی ۱۶ ساله که ایل اقایی را بصف کرده و بدنبال خودش میکشاند و همه نخبگان و جوانان توانمند این ایل را از تمامی امتیازات اجتماعی ، اداری ، سیاسی و.... محروم کرده ،
البته متاسفانه این سیکل معیوب همچنان در این دور و دورهای بعدی ادامه خواهد داشت ، زیرا که احساس نمیشود نخبگان و ذی نفوذان این ایل صاحب کمالات تاریخی بخواهد و یا تمایلی به پوست اندازی و حرکت اصلاحی در این روند معیوب داشته باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
دنا. محترم تو. نگران اینده خودت باش
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
فلکه ساعت را هم خودش خراب کرد
جمع کن بساطت را
|
France
|
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
جمع کن بساطت را
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
جمع کن بساطت رو
از خارجٌ
آیسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
متاسفانه ندای وحدتی ها هنوز از سر مزار اسطوره اخلاق برنگشته اند که به بدداخلاقی های هاشون ادامه دادند. به نظر من جمع کردن بساط این بداخلاقی ها خیلی مهمه و ای کاش دکتر بهرامی با حاج منتظریان توافق می کرد که از انتخابات کنار بروند قطعا هم به نفع استان بود و هم به نفع دکتر بهرامی... دکتر بهرامی با الگوگیری از عارف و کنار رفتن از صحنه برای همیشه در قلب ها می ماند
نوشادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
یه بنده خدایی داشتیم کلاس اول بود و چند سال پشت سر هم داشت درس میخواند و این چند سال که درس میخواند موفق نشد برود کلاس بعدی (مثلاً دوم)، می‌گفت ای خدا ده بکش هر سال اول)
قضیه داستان جناب بهرامی است . والا ما را هم نابود کرده، خدا پدر مادرت را بیامرزه با نگارشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
نوشادی های بویراحمد انسان هایی فهیم هستن تو از کدوم نوشادی هایی
بویراحمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
چه متن پر از کینه و عقده ای
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
او بنده خدا که سر کلاس اول بود هم طایفه ای بهرامی بود
هدف این بود پایه اش قوی بشه.....خخخخخ
پاسخ ها
علیپور
| Poland |
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
بی ادب بی تربیت
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
از کوزه همان تراود که در اوست.خیلی بی ادبی
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
کاندید همیشه مغلوب، انصافا مگه تو چقدر پوست کلفتی که الان نزدیک به ۱۶سال تو این عرصه هستی وهیچ وقت موفق نبوده ای،، جناب بهرامی با این شکست های پی در پی فقط داری فرصت را از ایل ونخبگان داری میگری، بس است، این خودخواهی رو بزار کنار تا دیگری وارد این کارزار شود،
دشتروم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
انصافا دکتر بهرامی یه سرو گردن از بقیه کاندیدها بالاتره حداقل یه چهره دانشگاهی هست .بلده قشنگ حرف بزنه .وقتی که نماینده بویراحمد تو مجلس سخنرانی میکنه باید جوری حرف بزنه که بقیه خندشون نگیره .دکتر بهرامی قشنگ حرف میزنه عملگراست .ابروداری میکنه .
بویراحمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
هویت نگارنده جعلی هستش
قمصور
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
بنویسید محمد زارع بخوانید سجاد ...
شخصی ....و ....
حبیبی
|
Germany
|
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
واقعا خیلی از ایل اقایی و حامیانشان به امید اینکه اقای بهرامی روانه مجلس بشه تمام کپن ها و امتیازات و استعدادهای خویش رو سرکوپ کردن و از ظرفیتهایی که داشتن محروم نمودن اخه یعنی نون و اب میشه ۱۶ سال دنبال رو باشی ولی بدون هیچ عایدی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
حبیبی نترس وی پی ان گوشیت رو خاموش کن بعد نظر بده
محمد
|
United States of America
|
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
با سلام،
مطلب خیلی چنگی به دل نمی‌زند و لی به راحتی و واضح نشان می‌دهد که نگارنده خیلی از روی دشمنی و احساس ترس مطلب نوشته است هرچند اصل موضوع از یک فرد ناشناس و در مقابل چندرغاز مرقوم گردیده است.
اما اصحاب مطلب بدانند جناب دکتر بهرامی چهره ماندگار در تاریخ استان سالها میدرخشد و خواهد درخشید و طلوع مجدد فجر اسفند ۱۴۰۲ خواهد بود
علیپور
|
Poland
|
۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
عمدا اسممو نوشتم لعنت برنگارنده تنظیم کننده وتهیه کننده این مطلب پراز کینه

هرک هستی وکچلویی ...نهانه
عقده ی شدی
...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
آفرین بر علیپور شجاع معلومه از نسل اریووبرزنی
نترس
شجاع
ارجمند سرابتاوه
|
Germany
|
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
بخدا قسم جز واقعیت چیزی نگفته یه ایل را ۱۶ سال الاف خودش کرده .ما را هم بیچاره نه ره پس داریم نه پیش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
بی تربیت ،بزدل ،کی هستی
که خودتو ارجمند معرفی کردی
به ولا قسم به همان اندازه که روی یک وجب خاک کشورم حساسم به همان اندازه از کسی که بخواهد از نام نیک ارجمند های سرابتاوه سوء استفاده کند.....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
جرات داشته باش اسمتو هم بنویس
البته با فامیلیت
سیسخت
|
India
|
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
دکتر بهرامی خسته هم نمیشه ،بو بو می ، باور کنید ما سبسختی ها دیگه ازش خسته شدیم چه گناهی کردیم دو خواهرش عروسمون شدنه
ناشناس
|
Bulgaria
|
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
آقای بهرامی
بنده از خیرخواهان جنابعالی هستم ولی یه مثل لری بود می گفت وقتی گا نیره خیش را برکش
به خدا ظلم بزرگی است که به این ایل آقایی روا داشتی
بردار بزرگوار وقتی در حوزه ی انتخابات و مجلس


از شما استقبالی نمی شود حداقل در یک سنگر اجرایی به مردم خدمت کن .والا گناه دارد این مردم را الان سه چهار دوره از امتیازاتی که می توانستند به دست بیاورند محروم کردی
لوداب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
دکتربهرامی مردی عمل گراست درزمان شهرداری خودش رابه مردم ثابت کرد مگه روشنفکر بغیراز چند مدیرازاقوامش عملکرد دیگری هم داشته است بهرامی عزت بویراحمداست به امید موفقیتش
محمدیان
|
Lithuania
|
۰۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
تعجب انگیزه این اظهارنظرهای سطحی .بهرامی گزینه یک نفر بود بنام زریرشجاعی خو و این راهمه مردم بویراحمد میگن .حالا شدنیروی اصولگراها واصلاح طلب ها ونمیدونم کی وفلانی؟؟ نه آقاجان اقازریر چنددوره که شورای شهربودن مخالف هرکی بود علنا مخالفت می‌کرد وموافقتش هم علنی بودوبهرامی ۳وچندساله را خودش این جایگاه را بهش داد وهمون اول هم میگفت طوری عمل کنه که مردم بپذیرن باید بیاد برامجلس
خدا
|
United States of America
|
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
سلام
مشخصه که این آقایان احساس ترس شدید کردند که اینطور متن مینویسن-بهترین گزینه برای نمایندگی مردم بویراحمد در حال حاضر بهرامی هست
ابل آقایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
انصافا به خوبی قلم زدی مگه بهرامی در شهرداری چه کار کرد فقط عده ای خاص را حمایت می کرد کدوم ...ویا ... را حمایت کرد اشکال نداره بگزار تنورداغ انتخابات باشه

ما ایل اغااز دست بهرامی چه کار کنیم بابابگذار زندگی کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
از نوشتار ت معلومه نه تنها اقایی نیستی بلکه بویراحمدی اصیل هم نیستی
Zar...dlt
|
Lithuania
|
۰۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
درود بر دکتر بهرامی
ترس وارد اردوگاه رقیبان شده بدجور ، مشخصه طرف از روی حب و بغض یه چیزی نوشته
پشتکار و تلاش دکتر بهرامی قابل ستایش هست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
معلوم است که این مطلب دمدستی و سبک امیخته با چند اصطلاح حوزه روانشناسی (برای علمی جلوه دادن متن) از کدام گروه و جناح درامده است. سرنوشت بویراحمد بزرگ به شر و ورهای کودکانه و مضحک مهدی روشنفکر رسیده که هر از چندگاه خوراک رسانه های معاند و پیج های طنز را فراهم می کند. کار بجایی کشیده شده که هرکسی هم از راه رسیده خود را در قواره نمایندگی مردم بویراحمد می بیند. از منتظریان بازنشسته امنیتی تا فلان ننه قمر درس ناخوانده. همه هم پیشوند دکترا دارند. همه چیز در این کشور به گند کشیده شده است. بهرامی هم بخشی از همین ساختار مضحک است. اما انصافا دیگه در جمع این افراد دست چندم ایشان حداقل یک دکترای مدیریت صنعتی خوانده و حداقل هایی از کار و تجربه را دارد. باز هم بازی پیش پا افتاده و مسخره طایفه گرایی قابل پررنگ شدن نیست. جمع کنید این بساط را
رضا صادقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
با سلام. هر چند که جناب بهرامی شخصیتی متین و قابل احترام دارند ولی باید پذیرفت که اصلا در قامت نمایندگی نمی باشند. کل کارنامه ایشان همان چند سال شهرداری یاسوج که اون هم مصادف بوده با زمانی که کشور درامد ارزی خوبی داشت. اگه واقعا جناب بهرامی توانمندی داشت چرا بعد از حدود 12 سال در هیچ دولتی در هیچ پست حتی استانی گماشته نشدند؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
دکتر بهرامی آدم صادق و کارآمدی ست کارآمدیش درپایتخت طبیعت نامیدن یاسوج در اذهان عمومی کشور و تیم شهرداری و فضای زیبای شهر در دوره ریاست ایشان بوده.ولی بقیه چه کار مثبت در زمان ریاستشون در شهرداری کردن که مشخص باشه. و اگهایشون نماینده باشند قطعا درآمدها و ایده های بیشتر برای شهرستادارند و پیگیر افراد بادانش و نقد افراد بب عرضه در مسند قدرت شهرستان میشوند و چون چندین دوره کاندید بودند قطعا از همه کاندیدها بیشتر به مشکلات شهر و استان آگهی دارند و این سه دوره از دید اینکه تعداد بیشتری از مردم مشکلاتشان را پیش ایشون بازگو کردند وبه مسائل بیشتری فکر و دنال ایده هستند قطعا ایشان را لایق تر از بقیه کاندیدها کرده و اولویت انتخاب من خواهد بود.
Z
|
Lithuania
|
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
خدا لعنت کنه اونایی که پشت سر دکتر بهرامی حرف ول میزنن،آدم خوب دشمن زیاد داره✌
شاپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
خدایی سابقه دکتر بهرامی توی اون چهارسال خییییلی درخشان و باشکوه بود.
اقای مثلا دکتر که تو یک سال از حاجی به لقب دکتردرامد چه میدونه از سیاست فقط ابروی استان رو می بره متاسفانه یک سری ادم های بی تدبیری از سر طایفه گرایی انتخاب میشوند که حق همه مردم ضایع میشود. اقای روشنفکر چیکار کرده تو این چهارسال هرجا که می بینیم یا خوابه یا درخواست سرویس بهداشتی میکنه از وزیر بهداشت یا مدیران جزئ مثل مدیر مدازس را جابجا میکند.
انشالله هرکه لایق انتخاب میشه کسی رو تخریب نکنید
موسوی اصل، باوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
بنام خالق زیبایی ها
فقط یک کلام .البته اگه بدون حسادت و کینه و غرض ورزی بهش فکر کنیم. از بعد از نمایندگی سیدباقر موسوی و مدیران و مسئولان زمان نمایندگی سید باقر ، از بعد از اون زمان تمام کارها و برنامه ها و پروژه ها و ساخت و سازهایی که نمایندگان انجام دادن با مدیرانشون یک طرف زمان مدیریت دکتر بهرامی در شهرداری هم یک طرف . اما گفتم بدون تعصب بیجا و منطقی نظر بدیم هنوز آثار کارهای عمرانی شهری رفاهی و تفریحی که دکتر بهرامی در زمان مدیریت شهرداری انجام داد هنوز هست و مردم استان دارن ازش استفاده میکنن . فقط یکی از خدمات این آقا رو بگم . کاری که هنوز که هنوز هست ۷۰ درصد جوانان و مردم استان دارن غصه اون روزها و سالها رو میخورن و باز خدارو شکر وقتی داخل اهواز ، شیراز ، اصفهان، و دیگر شهرها حرف از تیم فوتبال شهرشون میشه باز خدارو شکر میتونیم بگیم یه زمانی ما هم تیم فوتبالی داشتیم ب نام شهرداری یاسوج که زمانی با تیم‌های لیگ برتری بازی می‌کرد که گربه سیاه تیم‌ها بود .و دیگر خدمات دکتر بهرامی پارک ساحلی. پل شهید عوض زاده اول آبشار . پل بشار . مجسمه بزرگ که نماد استان ما هست آریو برزن حتی میخواست از آبشار یاسوج تا ساحلی تل کابین بزنه که یه عده نزاشتن بمونه در شهرداری . و خیلی کار دیگه انجام داد در زمان مدیریت که بنده در این حد اطلاع دارم که مطمعنا بیشتر از اینها هست. پس اگه برای چند سال نماینده شهرمون بشه باز چه اتفاقهای خوبی برای شهرمون خواهد افتاد . که مطمعنا بهتر از این چند نماینده حال و گذشته استان هست فقط بجز سیدباقرموسوی،
یا حق ، فقط هنوز بچهای ما که دارن بیشتر وقت خود را در مراکز تفریحی که زمان مدیریت دکتر بهرامی احداث شد میگذرونن. باز با حمایت از دکتر بهرامی ب فکر آینده فرزندانمان باشیم. رای امروز ما آینده بهتر برای نسل‌های بعد ،
التماس تفکر
یاحق
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
چون این دوره بهرامی سرآمد کل کاندیدهای بویراحمد هستن عده ای دست بکار شدن تا ریشه روبزنن غافل از اینکه بهرامی محبوب دل جوانان هست
ت و
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
بنده از نیروهای منتظریان هستم در یه کلمه بهرامی و منتظریان برای ما فرق ندارند هرکدوم از این دو نفر قابل احترام و فقط این چهره... روشنفکر باید محو شود
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین