تاریخ انتشار:۱۸:۵۴ - ۱۹ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد گفت: همایش عفاف و حجاب در ۲۴ تیرماه در پارک ولایت یاسوج برگزار می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، حجت الاسلام پیش قدم دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در جلسه برنامه ریزی برای اجرای برنامه های هفته عفاف و حجاب با اشاره به اینکه همایشی با این عنوان با همکاری همه دستگاه‌های فرهنگی برگزار می‌شود، افزود: برگزاری مسابقه و اهداء جوایز از مهمترین این برنامه‌ها در این همایش است.
حمزه پیش قدم از برگزاری برنامه‌های متنوع در هفته عفاف و حجاب در استان خبر داد و گفت: برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب، و تبلیغات محیطی از مهمترین برنامه‌هایی است که در هفته عفاف و حجاب برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری استان نیز گفت: در مسئله حجاب باید از خودمان شروع کنیم و بعد از دیگران توقع داشته باشیم.
نوری با تاکید بر اینکه همه از جمله مدیران و هیات‌های مذهبی باید پای کار بیایند، افزود: حجاب اگر از بین برود نهاد خانواده نیز به خطر می‌افتد.
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی خانواده استان با اشاره به اینکه در برنامه‌های فرهنگی به خصوص عفاف و حجاب باید دستگاه‌ها پای کار بیایند، گفت: مدیران  و کارشناسان حاضر در جلسه ملزم هستند مصوبات را اجرایی کنند.
وی با بیان اینکه مسئله حجاب خیلی مهم است، گفت: در مسئله حجاب با هیچ مدیری تعارف نداریم و همه باید پای کار بیایند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.