کد خبر: ۲۰۴۸۵
تاریخ انتشار:۱۲:۰۵ - ۱۸ تير ۱۴۰۲
دبیر هیئت تیراندازی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
عصر دنا: عالی منش دبیر هیات تیراندازی کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری دوره های داوری و مربیگری رشته اهداف پروازی در استان و شهر یاسوج خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد، عالی منش دبیر هیات تیراندازی کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری دوره‌های داوری و مربیگری رشته اهداف پروازی در استان و شهر یاسوج خبر داد.
کرامت عالی منش، دبیر هیات تیراندازی استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان اظهار داشت:دوره مربیگری از ۲۲ تا ۲۵ تیرماه با شرکت ۳۰ ورزشکار از استان‌های کهگیلویه وبویراحمد، فارس، خوزستان، بوشهر، کرمان و با با حضور پیام رجایی، مدرس بین المللی اهداف پروازی و مربی تیم ملی تیراندازی کشورمان برگزار می‌شود.
عالی منش، دبیر هیات تیراندازی استان از برگزاری دوره داوری رشته اهداف پروازی در یاسوج خبر و ادامه داد:دوره داوری از ۲۴ تا ۲۷ تیرماه و با شرکت ۳۰ نفر از آقایان و بانوان از استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس، خوزستان، بوشهر، کرمان و لرستان و با تدریس شریفی منش مدرس بین المللی داوری اهداف پروازی کشورمان برگزار می‌شود.
دبیر هیات تیراندازی استان هدف از برگزاری این دوره‌ها را ارتقای سطح دانش مربیان و داوران رشته تیراندازی عنوان و اظهار امیدواری کرد شهر یاسوج و هیات تیراندازی استان میزبان شایسته‌ای در برگزاری این دوره‌ها باشد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین