تاریخ انتشار:۱۸:۳۳ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: در آئینی از دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی برنده مدال طلای سلولهای بنیادی کشور در یاسوج تجلیل شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثنا دژآباد، دانش‌آموز پایه دوازدهم تجربی دبیرستان دخترانه فرزانگان یاسوج در زمینه سلولهای بنیادی بازساختی موفق به کسب مدال طلای این المپیاد ملی شد.
محمدجمالی آرند گفت: سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی از حوزه‌های پرکاربرد در درمان بیماری‌ها در جهان است که نقش موثری در کارآفرینی و سرعت توسعه کشور دارد.
وی گفت: در استان کهگیلویه وبویراحمد طی مرحله اول المپیادهای علمی ۶۷۲ نفر باهم به رقابت پرداختند که از این تعداد ۸۹ نفر به مرحله دوم و استانی راه یافتند.
دارنده مدال طلای المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی کشور هم درباره رمز موفقیت خود گفت: توکل به خدا، حمایت خانواده، کادر مدرسه و تلاش‌های خودم موفق به کسب این مدال شدم.
دژآباد افزود: المپیاد مسیر لذت‌بخشی است و برای همین دوست دارم علاوه بر تحصیل، در زمینه المپیاد نیز فعالیت داشته باشم ضمن اینکه در کارهای تحقیقاتی پژوهشی چندین سال کار می کنم.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین