تاریخ انتشار:۱۳:۴۳ - ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
عصر دنا: فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد از قهرمانی تیم ۴۸ فتح در مسابقات تک تیراندازی ویژه کشور خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مسابقات تک تیراندازی ویژه بین همه یگان های سپاه پاسداران و  با حضور ۳۱ استان و ۴۰ تیم از سراسر کشور در تهران برگزار شد و تیم ۱۰ نفره تک تیرانداز ویژه ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد توانست مقام اول این مسابقات را از آن خود کند.

وی ابراز داشت: تیم ۴۸ فتح علاوه بر این در رده انفرادی مقام نائب قهرمانی،  مقام اول لاک و هجوم، مقام سوم رزم شبانه، مقام سوم بیاکلون و مقام سوم بخش دقت را در بین ۳۱ استان کشور کسب کرد.

سردار حکمتیان مهمترین عنصر هر یگان رزم را توان و آمادگی آن دانست و گفت: خوشبختانه تیم تیپ ۴۸ فتح استان با این افتخار آفرینی نشان داد که در بالاترین سطح از آمادگی قرار دارد.

فرمانده نظامی در استان ابراز داشت: تیپ ۴۸ فتح خود را خادم مردم می داند و نه تنها در حوادث و بلایای طبیعی به یاری آنها می شتابد بلکه در تمامی عرصه از جمله حوزه تامین امنیت مردم نیز در خط مقدم قرار دارد. 

وی این پیروزی ارزشمند را به رزمندگان تیپ ۴۸ فتح و خانواده های ایشان و عموم مردم ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت گفت.

انتهای پیام/

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین