تاریخ انتشار:۱۶:۰۲ - ۲۴ آذر ۱۳۹۸
عصر دنا: در مراسمی در دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمداعضای هیئت منصفه مطبوعات منصوب شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): به نقل ازروابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد؛ در اجرای اصل ۱۶۸ قانون اساسی، و ماده ۳۶ قانون مطبوعات در احکامی از سوی ناصر سراج، نماینده قوه قضائیه در هیئت منصفه مطبوعات سراسر کشور، اعضای هیئت در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شدند.
در مراسمی که به همین منظور در دادگستری استان با حضور دکتر حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان ،مهرداد کرمی دادستان مرکز استان ، اردوان عزیزی معاون برنامه ریزی ،رضوی مسئول واحد نظارت و ارزشیابی قضات ،ضیایی رئیس حفاظت و اطلاعات و پیرسبزی ،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد ،احکام عضویت هیئت منصفه مطبوعات استان ،پس از اتیان سوگند به آنان اعطاء شد.
لازم بذکر است که این اعضاء در استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۴ نفر هستند و به جرایم مطبوعاتی که در صلاحیت دادگاه مطبوعات می باشد در دادگاه کیفری یک مرکز استان حاضر و اظهار نظر می نمایند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.