تاریخ انتشار:۱۴:۲۶ - ۰۵ تير ۱۳۹۶
+گزارش تصویری برگزاری نماز عید فطر در یاسوج
عصر دنا: امام جمعه موقت یاسوج در ادامه گفت: کسانی اهل سعادت هستند که به دنبال صیانت نفس بوده‌اند و تقوا و پرهیزگاری را پیشه کرده‌اند و ماه رمضان هم بهترین موعد برای این کار است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر شهر یاسوج که در محل بولوار عدل یاسوج و با شکوه فراوان برگزار شد با تبریک عید سعید فطر اظهار کرد: در سایه ذکر و طاعت و عبادت است که انسان مقام‌های عالیه را به دست می‌آورد.

امام جمعه موقت یاسوج در ادامه گفت: کسانی اهل سعادت هستند که به دنبال صیانت نفس بوده‌اند و تقوا و پرهیزگاری را پیشه کرده‌اند و ماه رمضان هم بهترین موعد برای این کار است.

موسوی‌اعظم در خطبه دوم نماز عید سعید فطر شهر یاسوج با تبریک مجدد عید سعید فطر در جمع نمازگزاران یاسوجی اظهار کرد عبادتی که همراه با شناخت و معرفت باشد و انسان موقعیت زمانی را درک کند بیشتر مورد قبول واقع می‌شود.


ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین