کد خبر: ۱۳۷۵۵
تاریخ انتشار:۱۵:۴۴ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
عصر دنا: مرور اظهارات روحانی در اولین روزهای بعد از انتخابات اخیر و تلاش برای تقسیم جامعه به دو گروه افرادی که به او رای داده و افرادی که به او رای نداده‌اند، خطر بازگشت به بنی‌صدریسم را گوشزد می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): رضا سراج یادداشت زیر را در کانال تلگرامش اش منتشر کرد: رهبرانقلاب در دیدار با مسئولین نظام، فرمودند : «کشور را دوقطبی نباید کرد؛ مردم را به دو دسته نباید تقسیم کرد. [مثل] آن حالتی که در سال ۵۹ متأسفانه رئیس جمهور وقت، مردم را به دو دسته مخالف و موافق تقسیم کرد. نباید با تقسیم کردن مردم، کار بزرگ ملت در انتخابات را ضایع کرد. » چگونه بنی صدر رای مردم را ضایع کرد؟
  1. 1) ایجاد دو قطبی‌سازی در حاکمیت و جامعه
    2) اتهام‌ زدن ناروا به منتقدین و اهانت به آنان
    3) ارج نمودن انقلابی‌ها از صحنه اداره کشور
    4) اداره کشور بدون اصول و ارزش‌های انقلاب
    5) حاکم نمودن لیبرال‌ها به جای خط امامی‌ها
بنی‌صدر پس از انتخابات، در اولین گام، به دو قطبی ‌سازی در حاکمیت و جامعه مبادرت ورزید. مرور اظهارات روحانی در اولین روزهای بعد از انتخابات اخیر و تلاش برای تقسیم جامعه به دو گروه افرادی که به او رای داده و افرادی که به او رای نداده‌اند، خطر بازگشت به بنی‌صدریسم را گوشزد می‌کند. روحانی بلافاصله بعد از پیروزی گفت : «انتخابات ۲۹ اردیبهشت، انتخاب میان دو نوع تفکر بود. این پیروزی پیروزی صلح و آشتی بر تنش و خشونت بود. » #بنی‌صدریسم به معنای بازگشت به حاکمیت دوگانه، ایجاد شکاف ملی و بی‌ثبات شدن محیط داخلی است.
برچسب ها: رضا سراج ، بنی صدر
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
آخرین اخبار