تاریخ انتشار:۱۹:۱۶ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حجت‌الاسلام صفدر پناهی صبح امروز در نشست خبری درباره زمان دقیق سفر حجت‌الاسلام رئیسی به این استان اظهار داشت: تاریخی که به ستاد این کاندیدا در استان اعلام شده 25 اردیبهشت‌ماه است البته با توجه به استقبال شدیدی که از حجت‌الاسلام رئیسی در استان‌های متختلف وجود دارد ممکن است کمی زمان‌ها تغییر کند.

رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این سفر افزود: تلاش می‌کنیم اطلاع‌رسانی به خوبی انجام شود و همه مردم استان در جریان سفر قرار بگیرند و استقبال پرشکوهی از سفر انجام شود هر چند برخی در حال برنامه‌ریزی هستند که سفر به نحو مطلوب انجام نشود.

پناهی با اشاره به برخی دست‌های پشت پرده در اطلاع‌رسانی‌ها ابراز کرد: در جریان افتتاح ستاد انتخاباتی رئیسی در یاسوج پیامک‌هایی که ارسال کرده بودیم به مردم نرسیده بود که در حال پیگیری جریان هستیم که آیا دست‌هایی در کار بود که پیامک‌ها نرسند.

به نوشته تسنیم، وی با بیان اینکه با وجود اطلاع‌رسانی ضعیف حضور مردم در افتتاح ستاد حجت‌الاسلام رئیسی گسترده بود، عنوان کرد: روند فعالیت‌ها در استان رو به جلو و مثبت است و یک عزم و اراده جدی در سطح استان برای حمایت از آقای رئیسی وجود دارد و گزارشات واصله نشان‌دهنده اقبال خوب مردم به آقای رئیسی است و امیدواریم بتوانیم در فرایندی که در روزهای آینده اجرا می‌کنیم به نقطه مطلوب در سطح استان برسیم و یا نزدیک شویم.

رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اقدامات صورت گرفته هم‌اکنون در سطح شهرستان‌ها ستادها تشکیل شده است و با وجود امکانات کم و حتی می‌توان گفت بدون هیچ امکاناتی کار خود را شروع کرده‌اند.

پناهی عنوان کرد: برخلاف ستاد رقیب که هم از حمایت پیمانکاران و دیگرانی که نباید حمایت کنند و وضع مالی خوبی دارند برخوردار است، نه از مرکز پولی در اختیار ما قرار گرفته و نه در سطح استان تاکنون مساعدتی شده است و ما با کمترین امکانات فعالیت می‌کنیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.