کد خبر: ۱۳۱۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۲۱:۲۲ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان:
عصر دنا: رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد از سفر حجت‌الاسلام رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به این استان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حجت‌الاسلام صفدر پناهی عصر امروز در آیین افتتاح ستاد حجت‌الاسلام رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تشکر از حضور پرشور مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین، اظهار داشت: حضور گسترده و پرشور مردم در این آیین بسیار معنی‌دار است.

وی با بیان اینکه ما هم‌اکنون در ستاد کاندیدایی هستیم که برای تشکیل دولت "کار و کرامت" پا به عرصه گذاشته، افزود: از همه کسانی که دغدغه خدمتگزاری دارند برای حضور و فعالیت در ستاد حجت‌الاسلام رئیسی دعوت می‌کنیم.

رئیس ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این ستاد متعلق به هیچ گروه و جناح خاصی نبوده و در آن به روی همه باز است، دست همه کسانی که بخواهند در ستاد حجت‌الاسلام رئیسی فعالیت کنند را می‌بوسیم و حضور همه کسانی که بخواهند خدمتگزاری کنند را گرامی می‌داریم.

پناهی از سفر حجت‌الاسلام رئیسی به استان کهگیلویه و بویراحمد در هفته آینده خبر داد و گفت: در این سفر همانند حماسه‌هایی که در یزد، قزوین و دیگر  استان‌ها اتفاق افتاد ما نیز حماسه‌آفرین می‌شویم.

وی با اشاره به اینکه ستاد حجت‌الاسلام رئیسی با کمترین هزینه و امکانات اداره می‌شود، ابراز کرد: آقای رئیسی در دل‌های ما جا دارد و نیاز به هزینه کردن آنچنانی نیست.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
بد ایبینم چی وابو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.